Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

با توجه زلزله اخیر در کرمانشاه و در راستای کمک به مردم زلزه زده، قرار است یک دیدار خیریه و دوستانه بین تیم ملی فوتسال و منتخب غرب کشور سه شنبه هفته جاری برگزار شود.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت گویی ضمن تسلیت به مردم خوب کرمانشاه و ایران با اعلام این خبر اظهار داشت: به دستور تاج رئیس فدرسیون فوتبال و هماهنگی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال قرار است یک بازی دوستانه بین تیم ملی فوتسال با تیم منتخب غرب کشور در کرمانشاه برگزار شود و عواید بلیط فروشی آن به مردم زلزله زده اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود