Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: بر اساس درخواست مقام قضایی این استان مبنی بر انتشار تصویر یک کلاهبردار متواری، از هموطنان درخواست می شود در صورت شناسایی اطلاعات خود را در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قم قرار دهند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی روز شنبه در گفت و گویی افزود: نامبرده با حضور در کنار دستگاه های خودپرداز و پرداخت مبلغی به صورت نقدی به مراجعه کنندگان از آن ها درخواست انتقال مبلغ مذکور به کارت دیگران را داشته و در این عملیات بانکی با گذاشتن صفر اضافی از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: شهروندان می توانند در صورت شناسایی صاحب عکس موضوع را از طریق شماره تلفن های 2182715-025، 2182739-025 و 2182749-025 در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار دهند.

** کشف 500 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر قم و تهران
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم نیز گفت: 500 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر قم و تهران بزرگ کشف شد.
سرهنگ غلام عباس بلفکه در گفت و گویی افزود: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه تریلی هوو مقدار قابل توجهی مواد مخدر را به صورت جاسازی در داخل بار نئوپان از استان های شرقی کشور به قم منتقل کند.
وی با بیان این که این موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و تهران بزرگ قرار گرفت، ادامه داد: ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی سه اکیپ تلفیقی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و تهران بزرگ به محورهای مواصلاتی استان اعزام شد.
وی خاطرنشان کرد: با کنترل تردد خودروها سرانجام خودرو مذکور در یکی از محورها شناسایی و نسبت به تعقیب نامحسوس خودرو تا محل تخلیه بار اقدام شد.
بلفکه ادامه داد: در حالی که متهم قصد تخلیه مواد مخدر را در یک گاراژ داشت ماموران در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شده و نامبرده را به همراه همدستش دستگیر کردند.
وی گفت: طی بازرسی از خودرو حدود 500 کیلوگرم تریاک کشف و متهمان نیز در نهایت به انضمام پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.
/2085/ 1175 تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشار: رضا علیمحمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان افزود: طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم