Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: بازسازی 470 واحد مسکونی روستایی در 2 روستای سر پل ذهاب به این ناحیه سپرده شده که باید تا 45 روز آینده کار اجرایی آنها انجام شود.

به گزارش ایرنا، مهدی صادق پور روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: به مناسبت هفته بسیج 150عنوان برنامه در بخش های فرهنگی،عقیدتی، بصیرتی در سپاه ناحیه بسیج امام سجاد(ع) پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های عقیدتی یکی از اولویت های نیروی بسیج در جهت حفظ ارزش ها و بصیرت داشتن به مسائل روز است.
صادق پور، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را یکی از رویکردهای مهم برنامه های بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: از همین رو محور فعالیت های ما بر این موضوع متمرکز شده است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: تقویت بین صنعت و دانشگاه از دیگر رویکردهای ما می باشد که کشور به آنها نیازمند است.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) افزود: برای کم کردن آسیب های اجتماعی به نوعی محتاج یک فرهنگ سازی عمومی در بین خانواده ها هستیم.
این مسئول اضافه کرد: اعزام پنج تیم پزشکی به مناطق مختلف،تجمع کارمندان بسیجی در کوهین، اعزام گروههای جهادی، همایش سبک زندگی، تجمع بسیجیان گردان بیت المقدس، نشست روشنگری بسیج،یادواره شهدای محمود آباد نمونه، نشست روشنگری در الموت، یادواره شهدای آکوجان، تجمع بسیجیان، غبارروبی مزارشهدا، دیدار با ائمه جمعه از برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) است.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو