Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه پلدختر گفت: در نخستین روز هفته بسیج ایستگاه‌های مشاوره فضای مجازی در پلدختر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، سرهنگ محمد محمودوند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن تسلیت به مردم ایران اسلامی به ویژه مردم غیور کرمانشاه و خانواده‌های داغدار و آسیب دیده اظهار داشت: 5 آذر که با فرمان امام خمینی (ع ) به نام بسیج مستضعفین شکل گرفت تا به امروز برای همه ثابت شده که بسیج به عنوان پرچم دار پیش برندگی انقلاب اسلامی و محرک قوی راههای برون رفت از چالش‌ها و مشکلات بوجود آمده در مسیر رشد وتعالی است و در حقیقت نسخه شفابخش گره بزرگ بوده است دلیلش هم این است که بسیج از بطن مردم و یک جنبش خودجوش مردمی ویک فرهنگ اصیل اسلامی وانقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت هفته بسیج افزود: برنامه‌های امسال هفته بسیج با شعار بسیج (نماد مردم سالاری دینی )چهار رویکرد خدمت رسانی و محرمیت زدایی، رویکرد فضای مجازی، رویکرد دفاعی با محوریت گشت‌های محله محور ورویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه پلدختر عنوان کرد: درنخستین و دومین روز هفته بسیج که با عنوان بسیج اقتصاد مقاومتی وسازندگی و بسیج محرومیت زدایی وخدمت رسانی نامگذاری شده است برنامه‌های مختلفی مانند دیدار اقشار مختلف بسیج با امام جمعه پلدختر، افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج، افتتاح دو ایستگاه مشاوره فضای مجازی، آغاز به کار تورهای ایست بازرسی با رویکرد امنیتی و فرهنگی، اعزام کاروان های زیارتی به مشهد مقدس، اعزام تیم‌های امدادی به مناطق محروم ، ویزیت رایگان بیماران در بهداری سپاه، برگزاری یادواره شهدای پایگاه شهید عباسی، سرکشی از خانواده‌های شهدا و کارگاه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه درسومین روز هفته بسیج که بسیج اعتلای فرهنگی و اجتماعی نامگذاری شده یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی، یادواره شهدای زن، مسابقات فوتسال بسیج شهرستان اجرا می‌شود، افزود: صعود سراسری بسیجیان به ارتفاعات پلدختر، غبارروبی گلزار شهدا، یادواره شهدای آبروی محله دعا و برگزاری دعای کمیل از برنامه‌های چهارمین روز هفته بسیج که با عنوان بسیج محوری و تولید علم برگزار می‌شود.

محمودوند تصریح کرد: در پنجمین روز این هفته که به عنوان بسیج، مسجد، ولایت مداری نامگذاری شده برگزاری ایستگاه مشاوره اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی، شرکت اقشار مختلف بسیج در نماز جمعه و برپایی ایستگاه سلامت را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر خاطرنشان کرد: روز ششم که باعنوان بسیج، دولت مقاومت و استکبارستیزی است برگزاری کارگاه‌ مصون سازی فرهنگی، تهدیدات فضای سایبری، برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان در مسجد امام حسین، افتتاح ساختمان پایگاه اداری شهید فلاح پو، اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی خواهر به تعداد 270 نفر از جمله برنامه‌های ششمین روز هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه در آخرین روز هفته بسیج که با عنوان بسیج، جهاد کبیر و عمل انقلابی نامگذاری شده همایش دوهزار نفری اقشار مختلف بسیج واعزام گشت‌های بسیج محله محور اجرا می‌شود که در همایش شکوه مقاومت بسیجیان در قالب گردان‌های واکنش سریع بیت المقدس، گردان‌های امام حسین، عاشورا، بسیج دانش آموزی، اساتید، فرهنگیان و گردان‌های کوثر حضور دارند، افزود: دو ایستگاه مشاوره فضای مجازی در اولین روز هفته بسیج برگزار می‌شود که در آن کارشناسان این رشته آسیب‌های فضای مجازی را برای مردم بیان و به آنها خدمت رسانی را خواهند داشت.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان