Web Analytics Made Easy - Statcounter

40 کامیون کمک های مردمی شهرستان قدس به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، فرماندار شهرستان قدس ضمن تشکر ازمردم همیشه در صحنه و نوع دوست شهرستان قدس گفت: تا کنون 40 دستگاه کامیون و کامیونت اقلام مورد نیاز شامل پتو،چادر،آب معدنی،انواع کنسرو و البسه به غرب کشور ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مهدی محمدی با اشاره به جمع آوری برخی کمک های مردمی که بصورت خود جوش انجام میشود افزود:از کسانیکه اقدام به جمع آوری کمک های مردمی میکنند در خواست میشود کمکهای جمع آوری شده را تنها با هماهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان ساماندهی، مدیریت  و ارسال نمایند. وی گفت:با هماهنگی ستاد بحران و جمعیت هلال احمر شهرستان قدس پایگاههای مستقر در سطح شهر از ساعت 08:00 الی 23:00 آماده دریافت کمکهای مردمی میباشند.  همچنین شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه، مسکن، دی، تجارت، سپه، پارسیان، شهر، آینده و رسالت، برای جمع آوری کمک های نقدی هموطنان به زلزله زدگان در سراسرکشور ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم