Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@22:56:13 GMT

جانبازی که ۳۰ سال نخوابیده! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۴۴۱۶

جانبازی که ۳۰ سال نخوابیده! + عکس

«بی‌خوابی» ساخته «حمید سلیمیان»، مستندی با موضوع بی‌خوابی یک جانباز جنگ تحمیلی است که متقاضی شرکت در بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی جشنواره سینماحقیقت شده است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، «بی‌خوابی» ساخته «حمید سلیمیان»، مستندی با موضوع بی‌خوابی یک جانباز جنگ تحمیلی است که متقاضی شرکت در بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی جشنواره سینماحقیقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه موضوع این فیلم مستند 52 دقیقه‌ای آمده است: «آقا رجب جانباز سال‌های دفاع مقدس در حالی از جنگ برگشت که ترکشی به سرش اصابت کرده بود. او سی سال است نه شب‌ها و نه روزها نخوابیده و سال‌هاست که با این مشکل زندگی می‌کند...»


عوامل تولید مستند «بی‌خوابی» عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: حمید سلیمیان؛ پژوهشگر، دستیار کارگردان و عکاس: افسانه حسینی‌نژاد؛ فیلمبردار: سیدمحسن حسینی؛ صدابرداران: داوود رضا قلی‌پور و مهرداد کبیری؛ صداگذار: مهرداد جلوخانی؛ تدوینگران: حمید سلیمیان و عطیه حسینی‌نژاد؛ مدیران تولید: عباس خدادادی و علیرضا کفایتی؛ تهیه شده در: شبکه افق سیما
حمید سلیمیان متولد سال 1356 در تهران و فارغ‌التحصیل کارشناسی نمایش از دانشگاه آزاد است. ساخت 9 فیلم کوتاه داستانی و مستند و یک فیلم سینمایی به نام گمشده در بهشت (پاپانوئل‌) در کارنامه فیلمسازی وی به چشم می‌خورد.
*مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 19 تا 26 آذرماه 1396، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

منبع: مشرق

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید

به گزارش قدس آنلاین، حمید طیبی افزود: مدیریت احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه و مسئول کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست کاروان اعزامی توانست نظم بسیار خوبی در این سفر ایجاد کند تا بازیکنان با فراغ بال به فکر بازی‌ها باشند.

مدرس فدراسیون با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا ابراز کرد: به وحید شمسایی و دیگر اعضای کادر فنی، بازیکنان و به خصوص ابوالفضل کریمیان مدیر تیم و بهروز عظیمی و علی اکرمی به عنوان دو بازیکن ارزنده فوتسال خراسان این قهرمانی را تبریک می‌گویم. امید است با تداوم حضور و تلاش بی وقفه بتوانند در جام جهانی هم برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کنند.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره وضعیت کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان نیز گفت: متاسفانه حسین طیبی به خاطر مصدومیت جام ملت‌ها را از دست داد ولی با پیگیری تمرینات و روند درمان، به لطف خدا تا جام‌جهانی شرایط خود را پیدا خواهد کرد و در صورت صلاحدید کادر فنی در کنار دیگر بازیکنان در ازبسکتان حاضر خواهد بود.

وی با اشاره به در پیش بودن جام جهانی فوتسال تصریح کرد: موفقیت در جام جهانی نیازمند تدارکات قوی‌تری است و مطمئن هستم فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. جامعه فوتسال کشور هم در کنار تیم ملی و کادر فنی آن خواهد بود و می‌توانیم قدرت خود را به رخ فوتسال جهان بکشیم.

حمید طیبی در پایان درباره تاریخ‌سازی تیم ملی افغانستان با کادر مشهدی‌اش گفت:  نکته مثبت دیگر جام ملت‌های فوتسال آسیا، موفقیت تیم ملی فوتسال افغانستان با سرمبیگری مجید مرتضایی و کادر مشهدی این تیم بود که جای خوشحالی و تبریک دارد و امیدوارم این تیم نیز در جام جهانی موفق باشد.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • چگونه آسیب‌های ناشی از بدخوابی را از بین ببریم؟
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • روش های موثر برای از بین بردن آسیب‌های ناشی از بدخوابی
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس