Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد : دشمنان برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی تلاش میکنند تفکر جهادی را در جامعه از بین ببرند.

به گزارش خبرگزارش صدا و سیما ، سردار کریمیان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در نشستی خبری تصریح کرد:تضعیف تفکر جهاد و انقلابی‌گری، از نقشه های دشمنان است تا ایران اسلامی را منزوی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام اینکه دشمن می خواهد با روش های مختلف از جمله تبلیغات منفی علیه ایران تمرکز ایران اسلامی در جامعه جهانی بهم بزند تا امنیت رژیم صهیونیستی تامین کند یادآور شد:مبارزه با رژیم صهیونستی و اهداف شوم آن اصل اساسی ملت ایران مبارز ایران و مردم انقلابی است.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که وسط میدان جنگ هستیم افزود:از یک طرف استکبار جهانی و از طرف دیگر لیبرال و سکولار در داخل کشور همانند دو لبه قیچی عمل می کنند تا به نظامی جمهوری اسلامی ضربه بزنند.
فرمانده سپاه عاشورا سهل انگاری،محافظه کاری و مسامحه کاری را سه چالش عمده ایران اسلامی خواند و گفت:بعضا" دیده می شود عناصر نفوذی با محافظه و مسامحه، منافع شخصی و سازمانی را بر مردم و منافع عمومی ترجیح می دهند اما مردان انقلابی و عناصر ارزشی به چنین افرادی فرصت نخواهند داد. وی با اشاره به ضرورت ترویج و گسترش روحیه بسیجی در جامعه گفت:ایثارگری،فداکاری،خدمت رسانی،خلوص و عصاره اندیشه های دینی و انقلابی در رویه بسیجی ظهور می کند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بسیج در استان هم، بسیج مظهر مردم سالاری دینی را شعار امسال هفته بسیج عنوان کرد و گفت: بیش از ۱۰۰۰ برنامه متنوع برای هفته بسیج در استان طراحی شده است که از پس فردا آغاز میشود.
سرهنگ گلمحمدزاده افزود : ۳۸ برنامه محوری از جمله همایش طلایه داران سازندگی،افتتاح طرحهای محرومیت زدایی،همایش جهادگران علم و فناوری،تجمع بزرگ بسیجیان،دیدار تعدادی از بسیجیان با فرمانده کل قوا و گردهمایی حلقه های صالحین از برنامه شاخص این هفته محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان شهریار گفت: معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی، ولایتمداری، آرمان خواهی، خودسازی، تولید فکر و توانایی تبدیل تهدید به فرصت را داشته باشد که باید بدانیم معلم تراز در انقلاب اسلامی علامه شهید مرتضی مطهری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه شهادت علامه مرتضی مطهری و روز معلم نامگذاری شده است. شهید مطهری فقط یک فرد نبود. بلکه یک مکتب، گفتمان و جریان بود برای همین است که دشمن این شخصیت گرانقدر را ترور کرد. 

وی در ادامه افزود: دلیل تبدیل این عالم بزرگ به مغز متفکر جهان اسلام تقوا، تلکیف‌مداری و تکلیف‌شناسی، اسلام‌شناسی و پایبندی به اسلام، موقعیت‌شناسی و میدان‌شناسی ایشان بود. 

حجت‌الاسلام حسینی نوری با اشاره به روز کارگر و دیدار اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با این عزیزان اظهار کرد: فرق بین ما و دیگر نظام‌های دنیا این است که آن‌ها کارگر را به عنوان یک ماشین کار تصور می‌کنند اما در اسلام نفس کار ارزشمند است و اگر کسی در مسیر کار شرافتمندانه و به دست آوردن رزق و روزی حلال جان خود را از دست دهد، ارزش یک شهید را دارد.

امام جمعه شهرستان شهریار با اشاره به روز شوراها خاطرنشان کرد: ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها است. اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است و عقل جمعی را برتر از عقل فردی می‌داند. از وظایف مهم شورا در شهر، انتخاب شهردار، نظارت، پژوهش، برنامه ریزی و تصویب بودجه، ارائه خدمت به مردم و نظارت بر عملکرد شهردار و شهرداری‌ها است.

وی در پایان افزود: متاسفانه در کشور ما برخی از شوراها با اهداف اصلی و قانونی خودشان فاصله دارند و سیاست زده شده اند که باید از این فضا خارج شده و خدمات بهتری به مردم ارائه دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف