Web Analytics Made Easy - Statcounter

بمناسبت هفته بسیج پاسداران،فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان ادارات با امام جمعه اصلاندوز دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار ،صبح امروز شنبه به مناسبت هفته بسیج فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،پاسداران،فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها با امام جمعه اصلاندوز دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین حسین زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این دیدار ضمن خیرمقدم گویی و تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت بسیج و یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه حضور بسیج در عرصه های مختلف نظام چشمگیر است گفت:در موضوع جمع آوری کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه بسیج بعنوان بازوی توانمند نظام وارد شد و امروز مردم ولایتمدار اصلاندوز با حجم انبوه کمک به زلزله زدگان اقتدار و حس نوعدوستی خود را بخوبی نشان دادند.

وی بااشاره به چگونگی تشکیل بسیج مستضعفین به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت:از 29 آبان تا پنج آذر برنامه های مختلفی تدارک دیده شده که مهمترین این برنامه ها دیدار با امام جمعه اصلاندوز،یادواره های شهدا،همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه ایثار در 5 آذر مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین خواهد بود.

فرمانده ناحیه عشایری همچنین از آغاز گشت محله محور با هدف ایجاد امنیت پایدار در محلات مختلف اصلاندوز خبر داد و گفت:امیدواریم با حضور مسئولان و آحاد مختلف مردم شاهد برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های هفته بسیج باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد:دنیا از وجود این نیروی عظیم نظام که با دستور حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شده در حیران است.

وی با اشاره به آمادگی و حضور بسیج در عرصه های مختلف کشور افزود:با وجود و حرکات بسیج نظام تواسنته بالنده باشد و به اقتدار و عظمت برسد.

امام جمعه اصلاندور با بیان اینکه دفاع از حق،حق شناسی و صیانت از حق از ویژگیهای بسیج هست گفت:بسیج یعنی مرزبانان توحید،شیفتگان خدمت،تشنگان ولایت،پاسداران عدالت و رهروان خمینی کبیر که هر کجا احساس پایمال شدن حق هست آنجا حضور دارد.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به برنامه های هفته بسیج از مسئولان ادارات و نهادها خواست در برنامه های گرامیداشت این هفته حضور گسترده داشته باشند.

حجت الاسلام اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری نیز به ویژگیهای بارز بسیج و حضور موثر بسیج در کلیه عرصه های مختلف انقلاب اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی

  غلامرضا ملایی اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه‌های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی، برنامه‌ریزی شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، گفت: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی و همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، حضور جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت امسال بود.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت نیز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان موکب عزاداری نیز برپا می‌شود.

ملایی از سایر اقدامات این هفته به اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم منطقه سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع پانزده هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام و اثاث به منزل محرومان در ۱۶ اردیبهشت در سطح استانی انجام می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عیادت از بیماران خاص در ۱۶ اردیبهشت ماه را یکی از برنامه‌های ویژه شهرستان زاهدان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح «هر گروه جهادی، یک خدمت بی‌منت» و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در راستای خدمت‌رسانی به هم نوعان در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردمیار در سطح استانی و نیز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

ملایی از سایر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت در سطح استانی به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰ باب احداث و مرمت مسکن محرومان، ۳۰ مورد گازکشی منازل، ۱۲۰ مورد احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران، تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت از برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال