Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:02:17 GMT

برگزاری ۱۵۶ عنوان برنامه طی هفته بسیج در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۵۴۷۴

برگزاری ۱۵۶ عنوان برنامه طی هفته بسیج در استان زنجان

زنجان-جانشین فرماندهی سپاه انصار المهدی استان زنجان از برگزاری ۱۵۶ عنوان برنامه طی هفته بسیج در استان زنجان خبر داد و گفت: هزار و ۵۰۰ برنامه در محورهای مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید رضا حسینی ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، به برنامه‌های هفته بسیج در استان زنجان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه شروع و تا پنجم آذرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری ۱۵۶ عنوان برنامه در هفته بسیج در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا هزار و ۵۰۰ برنامه در محورهای اقتصاد مقاومتی، سازندگی، محرومیت‌زدایی و فرهنگی اجرا می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه استان زنجان به برنامه‌های قابل‌اجرا در هفته بسیج در استان زنجان اشاره کرد و گفت: برگزاری دعای ندبه در تمام شهرستان‌ها با محوریت هیات رزمندگان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، شرکت در نماز جمعه، بازدید از خانه سالمندان و برگزاری نشست‌های بسیج مسجد محوری، دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر، برگزاری جلسات امربه‌معروف و نهی از منکر، برنامه‌های قرآنی، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع فضای مجازی، نشست‌های تخصصی با عنوان اعتلای فرهنگی و غبارروبی مزار شهدا از برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

حسینی افزود: برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری، گردهمایی فارغ‌التحصیلان دانشجویی، همایش جوان انقلابی و اردوهای علمی، اجرای کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی و مقابله با جنگ نرم مدیران مدارس، برپایی میز خدمت در مساجد، نشست‌های بصیرتی با موضوع استکبارستیزی، همایش پیشکسوتان بسیج، نشست‌های تخصصی با بسیج دولت مقاومت، دیدار با جانبازان، برگزاری همایش شکوه مقاومت، نشست هم‌اندیشی نخبگان، بازدید رایگان برای عموم مردم، جلسه هم‌اندیشی دانشجویان، نشست بصیرتی با موضوع انقلابی گر، آغاز طرح گشت محله محور و حماسه خدمت و امنیت از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

وی همچنین به برگزاری برنامه های آموزشی با عنوان سواد رسانه ای اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و باید سواد رسانه ای مردم در فضای مجازی تقویت شود.

جانشین فرماندهی سپاه استان زنجان به حضور ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: ۲۶۰ نفر از این جهادگران بانوان و دو هزار و ۴۰  نفر از این جهاد گران آقایان بودند.

حسینی از اجرای  ۱۰۷ پروژه عمرانی در مناطق محروم و روستایی استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۷ پروژه در حال اتمام است که از اول سال شروع شده بود  و ۴۲ پروژه هم در دست اقدام است.

وی به اعزام ۶۶  اکیپ پزشکی به مناطق محروم استان زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: در تابستان سال جاری ۲۹۱ مدرسه توسط بسیج دانش آموزی مرمت و زیبا سازی شده است.

حسینی افزود: بسیج در تمام مقتضیات زمانی در صحنه است و در زلزله کرمانشاه هم حضور دارد و با توجه به دستور اابلاغ شده شش روستای سرپل ذهاب برای بازسازی و ساخت به سپاه استان زنجان واگذار شده است.

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج در تمام مقتضیات زمانی در صحنه بوده و امروز هم در تمام عرصه ها حضور فعالی دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در حاشیه این نشست با بیان این که نشستِ حاضر به منظور هماهنگی برای برپایی نمایشگاه آثار نفیس موزه ایران باستان در استان‌ها برگزار می‌شود گفت: از طرف وزارت خانه، ۱۱ استان به عنوان استان هدف برای انتقال اموال نفیس موزه ایران باستان، انتخاب شده است و آذربایجان شرقی هم یکی از این استان هاست که اموال مربوط به منطقه آذربایجان به خصوص سکه‌های زرین ضرب تبریز و جینی‌های آبی و سفید که در موزه آذربایجان موجود نیست، از تهران به این موزه منتقل می‌شود و از روز ۲۹ اردیبهشت که روز جهانی موزه هاست، به نمایش گذاشته می‌شود.

حمزه زاده افزود: نمایش این آثار نفیس به مدت ۳ ماه در موزه آذربایجان ادامه خواهد داشت و هموطنان به خصوص هم استانی‌ها می‌توانند از این آثار دیدن کنند.

به گفته وی، در روز جهانی موزه ها، بازدید از همه موزه‌های استان رایگان است.

وی همچنین گفت: در کنار نمایشِ اموال انتقالی از موزه ایران باستان، یافته‌های جدید باستان شناسی استان به خصوص یافته‌های بسیار مهم مربوط به تپه چمن شهرستان لیلان به مدت ۳ ماه در موزه آذربایجان به نمایش گذاشته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون