Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-02@22:03:09 GMT

حذف از آسیا خواست هیچ هواداری نبود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۶۴۰۲

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز پس از نشست مشترک مدیران سه باشگاه حاضر در جام قهرمانان آسیا با وزیر ورزش اظهار امیدواری کرد که مشکلات کهنه باقی مانده از سال های گذشته یک بار برای همیشه رفع شود.

مصطفی آجرلو در این خصوص گفت: جا دارد از وزیر محترم ورزش و ریاست فدراسیون فوتبال که با دلسوزی به دنبال حل مشکلات ریشه دار 3 باشگاه باسابقه و پرطرفدار فوتبال کشور هستند تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این وحدت و همراهی همه جانبه که میان مدیران سه باشگاه همچنین وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال ایجاد شده یک بار برای همیشه مشکلات قدیمی و کهنه این باشگاهها را رفع کند و بار سنگینی از دوش فوتبال کشور برداشته شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی افزود: حذف این باشگاهها از لیگ قهرمانان آسیا مطلوب خواست هیچ هوادار و علاقمند ورزش و فوتبال ایران نیست.

وی گفت : نباید از اهمیت و پایگاه اجتماعی این 3 تیم پرطرفدار در ورزش کشور غافل شویم. اگر مشکلات قدیمی و بدهی های انباشته شده در سال های گذشته نبود قطعا این 3 باشگاه با تمرکز و آرامش خیال فعالیت های خودشان را دنبال می کردند و می توانستند در شرایط بهتری پاسخگوی انتظارات هوادارانشان باشند و حتی در رقابت های برون مرزی نتایج بهتری کسب کنند. این مشکلات اگر یک بار به شکل ریشه ای حل شود باشگاه های پرطرفدار پایتخت می توانند از این به بعد با رویکرد حرفه ای و ایجاد تناسب لازم میان تعهدات و درآمدهای خود از تکرار اشتباهات گذشته جلوگیری کنند تا مجددا چنین شرایط سختی را تجربه نکنند.

آجرلو ادامه داد: 3 باشگاه تراکتورسازی،‌ پرسپولیس و استقلال هواداران زیادی در فوتبال ایران دارند اما در سال های گذشته منابع مالی مشخصی برای این باشگاهها تعریف نشده بود، به همین دلیل در هر فصل بدهی قابل توجهی باقی می ماند که این بدهی ها یکباره انباشته شد و حالا یک بحران عظیم در ورزش کشور ایجاد کرد. اگر این مشکل یک بار با اتحاد و همدلی و حمایت همه جانبه مسئولین حل شود از این پس با احقاق حقوق فوتبال حرفه ای ازجمله درآمد حق پخش و تبلیغات دور زمین می توانیم هزینه های فوتبال را از دل فوتبال بیرون بیاوریم و با برنامه ریزی صحیح اقتصادی زمینه خودکفایی فوتبال حرفه ای را فراهم کنیم که دیگر شاهد شکل گیری پرونده های متعدد و انباشته شدن بدهی های سنگین از سال های گذشته نباشیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در پایان تصریح کرد: امروز وفاق و همدلی بسیار خوبی ایجاد شده که توانست به یکی از مشکلات بزرگ و تاریخی فوتبال ایران پایان دهد. از رسانه ها و همه اعضای خانواده بزرگ فوتبال هم می خواهیم که در این مسیر همراه و حامی وزارت محترم ورزش ،‌فدراسیون فوتبال و 3 باشگاه پرطرفدار فوتبال کشور باشند. این اتحاد نخستین گام مثبت در راستای حل یک مشکل بزرگ است که انشاالله نتیجه بخش خواهد بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر

آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان استان کرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان عصر امروز با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، شهباز حسن‌پور منتخب مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و مهدی جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان برگزار شد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و زائران شهیدش اظهار داشت: امروز اگر استان کرمان شرایط مناسبی در حوزه فوتبال دارد، مرهون زحمات پیشکسوتان و گذشتگان است و ما امانت‌دار آنها هستیم.

وی با بیان اینکه ورزش بدون اخلاق و حفظ ارزش‌های اسلامی هیچ ارزشی ندارد و نسل جوان ما باید به این ارزش‌ها پایبند باشد، گفت: امروز کرمان قطب فوتبالی کشور است و چند تیم فوتبال در لیگ‌های مختلف کشور دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان از ابتدای امسال دستاوردهای خوبی در حوزه ورزش داشته است و سه عنوان قهرمانی لیگ برتر را هم داشتیم، افزود: بیش از 50 تیم در رقابت‌های لیگ برتر کشور داریم و کرمان به‌عنوان یک قطب قوی ورزش کشور محسوب می‌شود.

کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را داردپیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد

در این آیین شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان کرمان سرمایه انسانی بزرگی دارد و در تمام حوزه‌ها افتخارآفرین است، اظهار داشت: مجموعه معدنی استان کرمان باید پای کار بیاید و به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی مس ساخته شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: ورزشگاه کرمان یک ورزشگاه بسیار خوب و استاندارد است که می‌تواند برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی فوتبال مورد استفاده قرار بگیرد.

امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه ورزش فوتبال نشاط اجتماعی جامعه را به دنبال دارد و در اقتصاد استان نیز موثر است، اظهار داشت: استعدادیابی بسیار مهم است و دنبال این هستیم که باشگاه‌های ورزشی به این نکته توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کرمان آمادگی برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال و جلسات فدراسیون فوتبال را دارد، گفت: مسئولان استان کرمان از ورزش حمایت می‌کنند و در این زمینه تردیدی نیست.

مهدی جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه امروز کرمان در فوتبال کشور رتبه خاصی به‌دست آورده است که مرهون زحمات پیشکسوتان و گذشتگان است، اظهار داشت: فوتبال استان کرمان در جایگاه خوبی در سطح کشور قرار دارد.

جهانشاهی بیان کرد: این مراسم قرار بود در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان برگزار شود که حادثه تلخ انفجار تروریستی به وقوع پیوست و تعداد زیادی از هموطنان در این حادثه به شهادت رسیدند و همه را داغدار خود کردند که از همین جا به روحشان درود می‌فرستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور