Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > گیلان - کارگاه آموزشی " آشنایی با ظرفیت های بورس کالا" در محل دائمی نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ مهندس جواد کشلی مدیر جذب سرمایه گذاری، بانک و بیمه سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان خبر برگزاری کارگاه آموزشی"آشنایی با ظرفیت های بورس کالا" در محل دائمی نمایشگاههای منطقه آزاد انزلی با هماهنگی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی که با استقبال فعالین اقتصادی منطقه و استان برگزار شد، آخرین وضعیت بازار بورس کالا مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و شرکت کنندگان در این کارگاه از نحوه پذیرش کالا و شاخص های مربوطه و نحوه انجام معاملات در بورس کالا، به ویژه صنایع مهمی مانند پتروشیمی و فرآورده های نفتی، کشاورزی، صنعتی، معدنی( بازار فرعی )آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت بهره گیری از ظرفیت های بورس کالا برای کلیه فعالین اقتصادی و صاحبان صنایع جهت تأمین مواد اولیه کارخانجات و همچنین عرضه محصولات تولیدی؛ در ادامه این کارگاه یک روزه نحوه ورود صنایع، شاخص های پذیرش بورس کالای ایران و شرکتهای منطقه و استان گیلان به بازار بورس کالای ایران مورد تبادل نظر قرار گرفت و پس از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، هر یک از شرکت کنندگان به بیان دیدگاهها و نظرات خود پیرامون مباحث مربوطه پرداختند.

مدیر جذب سرمایه گذاری، بانک و بیمه معاونت اقتصادی سازمان در خصوص رویکرد این سازمان در جهت رونق فعالیت های بورسی از سوی فعالین اقتصادی و تولیدکنندگان گفت: با توجه به مزیتهای قانونی، رشد و توسعه اقتصادی منطقه و بهبود فضای کسب و کار آن علی الخصوص با افتتاح و فعالیت نخستین تالار اختصاصی بورس کالای مناطق آزاد در منطقه آزاد انزلی، این منطقه مورد توجه علاقه مندان و فعالین اقتصادی عرصه بازار سرمایه قرار گرفته و سازمان منطقه آزاد انزلی نیز تلاش نموده تا با فرآهم نمودن امکانات سخت افزاری نظیر ساختمان اختصاصی تالار بورس کالا و اوراق بهادار و همچنین نرم افزاری نظیر برگزاری دوره های آموزشی نظیر این کارگاه زمینه ارتقا توانمندیها و تخصصهای فعالین اقتصادی و صنعتگران عرصه بازار سرمایه را با هدف تامین مواد اولیه و فروش محصولات کارخانجات و واحدهای تولیدی خود را فراهم آورد.

کشلی در پایان اجرای چنین برنامه های آموزشی را بخشی از برنامه های متنوع این سازمان در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و افزایش سطح آگاهی فعالین اقتصادی از ظرفیت های بورس کالا اعلام کرد و ضمن بیان عزم و برنامه ریزی جدی سازمان منطقه آزاد انزلی در استمرار این دوره ها تا حصول نتایج ملموس؛ اظهار امیدواری کرد که با بهره مندی فعالین اقتصادی از نتایج و دستاوردهای برگزاری این دوره ها و زیرساختهای فراهم شده از سوی این سازمان زمینه توسعه اقتصادی و رونق فضای کسب و کار بیش از پیش فرآهم شود.

 

48

کلید واژه‌ها : بورس کالا - بورس تهران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت:این کارگاه چه به منظور آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران موسسات قرآن و عترت استان برگزار شد. امین درخشان افزود: یکی از نکات برگزاری این کارگاه ساماندهی و بسط و گسترش نظام‌مند امورات قرآنی در استان بوده است به نوعی یک سامانه راهبر و پشتیبان برای موسسات قرآن و عترت می‌تواند گام و نقش بسزایی در این زمینه ایفا نماید. درخشان اظهار داشت:این چنین برنامه‌هایی می‌تواند شروع یک جریان سازی قرآنی در استان و به تبع آن کشور باشد و به نوعی رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امورات قرآنی درجامعه باشد. رئیس گروه قرآن و عترت هم گفت: در این کارگاه ضمن اشاره به اینکه سامانه حمد می‌تواند چتر مناسبی برای افراد قرآنی باشد و از این طریق بیمه فعالان قرآنی، ساماندهی کلاس‌های قرآن، ارائه تسهیلات، بهره‌مندی اتحادیه‌هاو تشکل‌های قرآنی و همچنین هیئت‌های رسیدگی به صدور مجوز‌های قرآنی می‌تواند نقطه قوتی برای متولیان وجامعه قرآنی باشد. مصلحی افزود :تقویت و هدایت فعالیت‌های موسسات قرآن عترت سراسر کشور منوط به توجه ویژه مسئولان و در ادامه مدیران موسسات قرآن و عترت سراسر کشور به این سانه می‌باشد.  درپایان مدیران موسسات به بیان مشکلات خود در سامانه حمد اشاره کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند