Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@00:24:05 GMT

علاقه به اهل بیت(ع) سبب تحمل سختی‌ها و مصائب می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۶۴۴۱

علاقه به اهل بیت(ع) سبب تحمل سختی‌ها و مصائب می‌شود

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان ولایی هستند و اهل بیت(ع) را دوست دارند گفت: علاقه به اهل بیت(ع) سبب تحمل سختی‌ها و مصائب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد ظهر امروز در مراسم شهادت امام رضا(ع) در امامزاده یحیی(ع) زواره با بیان اینکه اکنون زمانی است که باید خودبینی و خود نمایی‌ها را کنار گذاشت و برای صدور انقلاب همتی مضاعف کنیم، اظهار داشت: اگر به پختگی و کمال خود نرسیم ضربه‌هایی که در آینده وارد می‌شود جبران ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دشمنی‌های دشمنان انقلاب اسلامی افزود: متأسفانه رسانه‌های عربستان سعودی ایران را عامل ایجاد تفرقه میان اعراب معرفی می‌کنند و سعی دارند جلوی صدور انقلاب را بگیرند این در حالی‌ است که صدور انقلاب صدور مبانی اسلام و قرآن است و عربستان مدعی مسلمانی است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به صدور انقلاب به کشورهای منطقه و جهان بیان کرد: صدور انقلاب به این معناست که همه مسلمانان به فرمان قرآن با یکدیگر متحد باشند، زیر سلطه کفار نروند و با یهود و نصاری دست دوستی ندهند.

وی در ادامه با بیان اینکه خداوند ولایت را بر رسول اکرم(ص) و حضرت علی(ع) داده و برما واجب است تا از این بزرگوران اطلاعت کنیم، تصریح کرد: مودت و محبت به اهل بیت (ع) باید همراه با عمل و دوستی با آنها یعنی انتخاب راه اهل بیت(ع) و حرکت در این مسیر باشد.

طباطبائی‌نژاد خاطرنشان کرد: اطاعت سبب نزدیکی به خداوند می‌شود و هرکس مطیع خدا باشد برای او مفید است.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان ولایی هستند و اهل بیت(ع) را دوست دارند، ادامه داد: علاقه به اهل بیت (ع) سبب تحمل سختی‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

R41346/P1357/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد

به گزارش خبرآنلاین این انتصاب از سوی روزنامه دولت ایران با واکنش منفی روبرو شد.

روزنامه ایران نوشت:به گفته این کاربران، عمیدی پیش از این نیز سابقه حضور در روابط عمومی شرکت ملی پست را در کارنامه داشته و انتشار برخی اخبار و اظهارات حاشیه‌ساز از سوی این اداره، موجب ایجاد خط تخریبی علیه دولت سیزدهم شده بود و همین امر انتقاد این کاربران را برانگیخته است.

21302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899333

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب اصفهان
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم