Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:09:14 GMT

پیاده‌روی بزرگ عاشقان ولایت در دوراهک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۶۹۸۱

پیاده‌روی بزرگ عاشقان ولایت در دوراهک برگزار شد

بوشهر - همایش بزرگ پیاده‌روی عاشقان ولایت به مناسبت سالروز شهادت امام هشتم شیعیان در شهر دوراهک از مرقد مطهر شهدای گمنام تا امام زاده شاهزاده محمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز عشق به حضرت رضا (ع) باعث شد تا عاشقان آن حضرت از شهر ولایت مدار دوراهک خود را با پای پیاده به امامزاده شاهزاده محمد برسانند و این مسیر جولانگاه عاشقانی بود که با پای پیاده بر سر و سینه زنان در سوگ فرزند موسی کاظم (ع) اشک ماتم ریختند و عزاداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مردم و مسئولان و خانواده های معظم شهدا همه در شاهزاده محمد جمع شدند تا شور و عشق خود را به امام مهربانی‌ها نشان دهند.

 امام جمعه دیر در این همایش بزرگ عاشقان ولایت گفت: در برابر اصلاح مسولانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کج رفتاری میکنند همه باید عامر به معروف باشیم.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام هشتم شیعیان علی ابن موسی الرضا اظهار داشت: امروز مردم با حضور پرشور خود در این پیاده روی نشان دادند که دلباخته، عاشق و علاقمند به خاندان عصمت و طهارت هستند.

حسینی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم شهر دوراهک در این همایش پیاده روی گفت: حضور آگاهانه، همیشگی و ولایی مردم شهر دوراهک در همه عرصه ها و صحنه هایی که برای دفاع از دین و ارزش های انقلاب اسلامی است باعث شده تا نقشی برجسته نسبت به نقاط دیگر استان داشته باشد.

وی حفظ حجاب را نشانه عشق راستین به اهل بیت برشمرد و افزود: امروز قدم به قدم در این پیاده روی شاهد حضور بانوانی بودیم که با حفظ حجاب کامل عشق راستین خود را به خاندان عصمت و طهارت اعلام کردند و امروز در این همایش بزرگ پیاده روی حتی یک بانوی بدون چادر هم مشاهده نکردیم که نشان از اخلاص مردم این دیار به اهل بیت خواهد بود.

امام جمعه دیر با ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در جامعه گفت: اگر می‌خواهیم دچار فروپاشی خانواده نشویم و بنیان خانواده ها استحکام داشته باشد با آموختن مهارت‌های زندگی و ارتباط کلامی بین خانواده شاهد کاهش طلاق در جامعه خواهیم بود.

حسینی با بیان اینکه مبادا به بهانه محبت اهل بیت شانه از زیر بار تکالیف و دستورات خدا خالی کنیم افزود: محبت به تنهایی کافی نیست بلکه باید به دنبالش اطاعت و پیروی از دستورات الهی نیز باشد.

 امام جمعه دیر گفت: ما در کشور مشکلات و نواقصی داریم اما میلیون‌ها بسیجی وفادار و عاشق به اهل بیت نیز وجود دارند و در راس این نظام مدیری مدبر و نایب امام زمان رهبری جامعه اسلامی را برعهده دارد که توانسته است چشم همه جهانیان را به سمت ایران اسلامی بکشاند.

وی به نقش پر رنگ سپاه پاسداران در مبارزه با توطئه‌های دشمنان و داعش اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه پاسدان انقلاب اسلامی در سوریه، عراق و منطقه، پشت دشمنی که می‌رفت تا چهره اسلام را بد جلوه دهد و خلیج فارس را نا امن سازد به خاک مالید.

امام جمعه دیر گفت: مردم برای مبارزه با مفاسد اجتماعی و اصلاح مسئولانی که در نظام اسلامی، کج رفتاری می‌کنند با یک پیاده روی و حرکت آگاهانه و بدون درگیری و هتک حرمت به کسی می‌توانند عامر به معروف باشند تا جامعه  اصلاح شود.

شهردار دوراهک در این همایش گفت: حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم نشان از ایمان، ارادت و اعتقاد درونی به آن امام بزرگ است که چنین اجتماعی را بوجود آورده است.

هوشنگ احمدی اظهار داشت: باید قدردان این اجتماع بزرگ مردمی در سالروز شهادت امام رضا(ع) بود که در این روز همراه خانواده های خود در عزای امام هشتم شیعیان (ع) در این مجلس و محفل حضور یافته اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند