Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@14:48:06 GMT

نبرد سپاهان و تراکتورسازی؛ جنگ برای پایان ناکامی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۷۴۵۶

نبرد سپاهان و تراکتورسازی؛ جنگ برای پایان ناکامی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش‌جهان میزبان تراکتور سازی تبریز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه 29 آبان‌ با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از این رقابت‌ها سپاهان، در ورزشگاه نقش جهان مقابل تیم تراکتورسازی به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران سپاهان، به دلیل فحاشی و تکرار بد رفتاری توسط کمیته انضباطی محروم شده‌اند و این دیدار بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

زرد پوشان اصفهانی که این روزها به دلیل کسب نتایج ضعیف به شدت تحت فشار هستند در دیدار هفته گذشته میزبان تیم پیکان بودند و علی رغم بازی شایسته‌ای که انجام دادند با گل دقایق پایانی امامعلی در برابر این تیم شکست خوردند. شاگردان کرانچار در دیدارهای خانگی این فصل عملکرد خوبی نداشته و از 6 بازی که میزبان بوده‌اند تنها یک پیروزی به دست آورده‌اند، سپاهان در 5 بازی دیگر خود 4 تساوی و یک باخت کسب کرده است.

خط حمله سپاهان بازیکنان خوبی را در اختیار دارد اما ستارگان سپاهان عملکرد بسیار ضعیفی داشته‌اند، مهاجمان سپاهان تنها 8 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده‌اند و در مقابل دروازه این تیم 12 بار توسط حریفان باز شده، تفاضل گل منفی و ضعف سپاهان در خط دفاع و خط حمله اعتراض شدید هواداران را در پی داشته، شاگردان کرانچار برای خروج از بحران به هر 3 امتیاز بازی نیاز شدیدی دارند.

در آن سوی میدان تیم تراکتورسازی در دیدارهای خارج از خانه عملکرد به نسبت ضعیفی از خود نشان داده و از 5 بازی، 3 باخت و 2 برد کسب کرده، این تیم که در دیدار هفته یازدهم مقابل دیگر نماینده اصفهان ،به تساوی بدون گل رضایت داده برای بهبود جایگاهش در جدول رده‌بندی به دنبال کسب 3 امتیاز در برابر طلایی پوشان است.

تیم تراکتورسازی در 11 بازی گذشته میانگین در هر دیدار یک گل به ثمر رسانده و 12گل نیز دریافت کرده است، در حال حاضر تیم سپاهان با 2 برد، 4 مساوی و 5 باخت و کسب 11 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد، تراکتورسازی نیز با 3 برد، 3 مساوی و پنج باخت و کسب 12 امتیاز در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است، در جدول رده‌بندی لیگ برتر تیم‌ پارس جنوبی جم در رده نخست و تیم پرسپولیس تهران و پیکان در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.

سپاهان در طول تاریخ 38 بار مقابل تراکتورسازی به میدان رفته که 21 برد و 10 تساوی به دست آورده و تنها 7 بار بازنده میدان بوده است.

بهترین گلزنان 2 تیم

در جدول رده بندی بهترین گلزنان 2 تیم جلال الدین علی محمدی از سپاهان و محمد ایران پوریان از ترکتور سازی با 4 گل زده بهترین گلزنان هردو تیم به شمار می‌روند.

محرومان دیدار سپاهان و تراکتورسازی

مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی که به دلیل رای کمیته انضباطی همچنان از حضور در ترکیب تیمش محروم است به همراه شاهین ثاقبی بازیکن سپاهان محرومان این دیدار هستند.

چهره ویژه دیدار

چهره شاخص این دیدار مهدی شریفی بازیکن سرباز تراکتور است که برای سپری کردن خدمت سربازی از سپاهان راهی تراکتورسازی شد، خدمت سربازی شریفی در 21 آبان به اتمام رسیده و بر اساس قانون و با توجه به قراردادش با سپاهان باید به سپاهان بازگردد اما بسته بودن پنجره نقل و انتقالات وضعیت او را برای 4 بازی آینده مبهم کرده، سازمان لیگ بازی کردن او را منوط به ارائه توافق سه جانبه با سپاهان و تراکتور می‌داند، در غیر این صورت احتمال غیبت شریفی در این دیدار وجود دارد.

پورقاز و جعفری می‌رسند

عزت الله پورقاز و حسن جعفری مدافعان سپاهان از بند مصدومیت رها شده‌اند و به بازی با تراکتور می‌رسند، رافائل به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا بازی با تراکتورسازی را از دست می‌دهد.

ترکیب احتمالی سپاهان

لی اولیویرا، سعید آقایی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، میلاد سرلک، حسین پاپی، عزت‌الله پورقاز، مهرداد محمدی، علی کریمی، جلال علی محمدی، ساسان انصاری.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی

فرزین گروسیان، عارف آقاسی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، محمد ایران‌پوریان، حامد حسینعلی ‌زاده، امیر نصرآزادانی، سینا عشوری، علی طاهران، محمدرضا آزادی و مهدی شریفی.

برنامه بازی‌های لیگ‌ برتر به شرح زیر است:

سپید رود_ ذوب آهن 14:30

سیاه جامگان_ استقلال 14:45

سپاهان_ تراکتور سازی 14:45

نفت تهران_ سایپا 15:15

فولاد_ پارس جنوبی 16:30

پرسپولیس_ پدیده 17:30

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از دشوارترین بازی‌های باقیمانده خود در لیگ بیست و سوم، امروز در تبریز به مصاف میزبان خود تراکتور می‌رود. دیداری که از حساسیت بسیار بالایی برای آبی پوشان برخوردار است و تیم جواد نکونام برای آنکه بتواند صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند، نیازمند پیروزی در این مسابقه سخت و دشوار است.

استقلال در این دیدار، کاپیتان و سنگربان نخست خود را به همراه ندارد. پس از جنجال‌های پیش آمده در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک که منجر به حکم کمیته انضباطی علیه سیدحسین حسینی شد، این بازیکن با اظهارات جدیدی که در پایان بازی مقابل شمس آذر انجام داد، با فعال شدن حکم محرومیت تعلیقی خود مواجه گردید و این به معنای از دست دادن دیدار مهم و حساس برابر تراکتور بود.

جواد نکونام برای بازی امروز مقابل نماینده تبریز چاره‌ای جز استفاده از محمدرضا خالدآبادی ندارد. گلر جوانی که تابستان گذشته از هوادار به استقلال پیوست ولی تاکنون در هیچ مسابقه رسمی برای تیمش به میدان نرفته است. او امروز اولین حضور با لباس استقلال را در دیدار مقابل تراکتور تجربه خواهد کرد، مسابقه‌ای حساس که می‌تواند آبی‌ها را در رتبه نخست جدول حفظ کند و یا اینکه حتی نتایج امروز منجر به از دست رفتن صدر جدول رده‌بندی برای آنها شود.

باشگاه استقلال نیز که به خوبی از اهمیت این مسابقه آگاه است، برای پوستر دیدار امروز خود برابر تراکتور، از تصویر محمدرضا خالدآبادی استفاده کرده است. گلر جوانی که فصل گذشته در هوادار خوش درخشید و باید دید که او امروز مقابل تیم قدرتمند تراکتور چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران