Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار کرد: ترافیک در محور هراز پرحجم و سنگین گزارش شده است.

وی گفت: تردد در جاجرود و آزادراه تهران - پردیس به‌سختی در جریان بوده و بار ترافیکی فوق‌سنگین و با پس‌زدگی جریان ترافیک، تردد در مسیرهای منتهی به شهر تهران را بسیار سنگین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران افزود: برای کاهش بار ترافیکی در محور آزادراه تهران - پردیس به‌صورت مقطعی، گیت‌های پرداخت عوارض بازگشایی خواهد شد.

وی ادامه داد: آمد و شد در جاده فیروزکوه نیز با حجم بالای ورود خودروها از این محور همراه بوده و سنگینی ترافیک لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کند.

محبی اضافه کرد: به دلیل ورود بیش از حد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه در منطقه گیلاوند شاهد پس‌زدگی چند کیلومتری بار ترافیک هستیم.

وی تصریح کرد: با آماده‌باش و حضور صد درصدی مأموران راهور شرق استان تهران در مسیرهای منتهی به تهران در صورت بروز گره ترافیکی، به بازگشایی و عادی‌سازی جریان ترافیک اقدام خواهد شد.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) رخ نداده است، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور امام رضا (ع) پرحجم و سنگین در جریان است و پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده از بار ترافیکی این محور کاسته شود.

وی گفت: متأسفانه عدم مدیریت زمان سفر باز هم باعث بروز ترافیک‌های سنگین و فوق‌سنگین در مسیرهای منتهی به شهر تهران شده که می‌توان با کمی برنامه‌ریزی از سوی مسافران از این ترافیک‌های پایان تعطیلات را شاهد نباشیم.

این مسؤول افزود: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محور هراز تا ساعت دو بامداد فردا از شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد بود؛ اما در صورت کاهش بار ترافیکی این زمان کمتر خواهد یافت.

محبی ادامه داد: مسافران با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی می‌توانند سفر ایمنی را طی کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران اظهار کرد: مسافرانی که تا این لحظه اقدام به آغاز بازگشت از سفر نکرده‌اند، بازگشت خود را به روشنایی روز موکول کرده و از رانندگی در شب پرهیز کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت

 زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، سنگین و عکس آن نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی