Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی از کمک ۱۳ میلیارد ریالی استاندار برای تکمیل کلینیک تخصصی درمان بیماران خاص خبر داد و گفت: با وجود محدودیت های مالی، این کمک ها نشانه توجه مدیریت عالی استان به مشکلات بیماران خاص است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛ مهرداد ابراهیمی در نشست با اعضای هیئت مدیره و خیران انجمن ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس استان تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی و امکانات بخش دولتی، باید بیش از گذشته از ظرفیت خیران و نیکوکاران در این حوزه بهره گرفت.

 

وی، همچنین بر تقویت هیئت های ورزشی مختص این بیماران تاکید و آمادگی استانداری را برای حمایت و پشتیبانی از این ورزشکاران اعلام کرد.

 

علی قربانی، نماینده مردم پنج شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی هم ابراز امیدواری کرد با توجه به توافق دولت و مجلس برای بودجه ریزی عملیاتی در کشور، اعتبارات سازمان های حمایتی از جمله بهزیستی تقویت شود.

 

سهیلا پیدا، مدیر انجمن ام.اس خراسان شمالی هم با قدردانی از حمایت های استاندار و خیران استان برای ساخت نخستین کلینیک درمانی ویژه بیماران خاص در شمال شرق کشور، از سفر آذرماه شماری از نیکوکاران کشوری به بجنورد و کمک آنان به تکمیل و تجهیز این مرکز تخصصی خبر داد.

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود