Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > مازندران - با حضور نماینده مردم آمل در مجلس، فرماندار و معاون فرمانداری ویژه آمل ، بخشداران امامزاده عبدالله و دشت سر ، روسای ادارات برق، آب منطقه ای، اعضای شورای اسلامی شهرستان، شوراهای اسلامی ودهیاران بخش و مردم ، بهره برداری از آسفالت راه روستایی روستای رزکه بخش امام زاده عبدالله آمل صورت گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران ، مهندس قاسم رمضانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل درمراسم افتتاح راه روستایی روستای رزکه با بیان اینکه راههای مواصلاتی یکی از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر منطقه محسوب می شود گفت : راههای روستایی به دلیل اتصال روستاها و مناطق روستایی به شهرها و مراکز صنعتی می تواند نقش بسیار مهمی را در جابجایی محصولات کشاورزی و دامی ایجاد نمایند .
وی با بیان اینکه راه روستايی به عنوان قسمتی از توسعه روستايی ، يكی از فعاليتها و وظايف وزارت راه و شهرسازی را تشكيل می دهد افزود : احداث آسفالت و نگهداری راههای روستايی اعم از ترميم و لكه گيری آسفالت ، خط كشی راههای آسفالته ، نصب علائم ، شانه سازی و پاكسازی حريم راههای روستايی و غیره می باشد .
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل اظهار داشت : راه روستایی روستای رزکه منتهی به امامزاده 18 تن به جهت وجود این امامزاده و حضور زوار بسیار با اهمیت بوده است .
مهندس رمضانی تصریح نمود : خوشبختانه با حمایت های دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس ، سید جعفر رسولی فرماندار ویژه آمل ، هیئت امنا امامزاده بخصوص آقای عطا عیسی زاده و خیرین توانستیم با تمام توان و در کمترین زمان ممکن و آسفالت رابه اتمام برسانیم و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم .
وی افزود : عملیات بهسازی و آسفالت این روستا بطول 1/2 کیلومتر به عرض 5 متر می باشد که با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال به اتمام رسیده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل یادآور شد : برای آسفالت این راه روستائی با قیر یارانه ای و بامشاکت 50 درصدی هزینه از سوی اهالی وخیرین منطقه تامین و مابقی توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل اجرا گردید که مورد بهره برداری 500 خانوار قرارگرفت .
وی با اشاره به آسفالت راه روستایی در روستای ورامده ،خاطرنشان ساخت : بهسازی و آسفالت روستای ورامده بطول 500 متر و با استفاده از قیر یارانه ای وبا هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال مورد بهره برداری 100 خانوار قرارگرفت .
رمضانی اضافه کرد : برای بهره برداری راه روستایی 50 درصد هزینه توسط مردم و دهیاری تامین گردید .
گفتنی است ، دکتر عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل درمجلس با قدرشناسی از مسئولین درجهت ایجاد بستر برای رفاه روستائیان گفت : خدا را شاکر هستیم که افتتاح این راه روستائی به امامزاده 18 تن منتهی می شود باعث می گردد که مسافران و توریست بیشتری به این روستا سفر کنند

 

46

کلید واژه‌ها : استان مازندران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی