Web Analytics Made Easy - Statcounter

اندیشه‌های قرآنی علامه طباطبایی (ره) و حاج مالک سی به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در سنگال، بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری اصحاب الیمین، دومین نشست بررسی اندیشه‌های قرآنی اندیشمندان ایران و سنگال با عنوان بررسی اندیشه‌های قرآنی «علامه سید محمد حسین طباطبایی (ره) و حاج مالک سی» در شهر تیئس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسن عصمتی، رایزن فرهنگی کشورمان در این نشست ادبی، ضمن معرفی علامه طباطبایی (ره) و آثار او گفت: اندیشمندان قرآنی ایران و سنگال مانند علامه طباطبایی (ره) و حاج مالک سی رهبر معنوی طریقه تیجانیه می‌توانند پُل ارتباط معنوی میان کشورهای اسلامی و دیگر کشورهای جهان باشند.

سلیمان سی رهبر معنوی اصحاب الیمین نیز، در این نشست آشنایی جوانان سنگال با اندیشه‌های حاج مالک سی و علامه طباطبایی را مهم دانست.

نادریان، رییس دانشگاه جهرم، عرب احمدی، استاد دانشگاه تهران، شیخ موسی نیان، امام جمعه تیووان، محمد بشیر انگوم، استاد دانشگاه دعوت اسلامی در منطقه پیر، عیسی جوپ و پاپ چغای، نمایندگان خلیفه تیجانیه از دیگر سخنرانان این نشست بودند.

در این نشست ادبی، کتاب «موفقیت‌های راستین معاصر» نوشته سلیمان سی با الهام از برگزاری نخستین نشست اندیشه‌های قرآنی اندیشمندان ایران و سنگال در آبان سال ۱۳۹۵ به شرکت‌کنندگان اهداء شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی