Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@10:13:46 GMT

آخرین خبرها از پرونده درگیری یک نماینده با مأمور ناجا

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۸۴۰۵

آخرین خبرها از پرونده درگیری یک نماینده با مأمور ناجا

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه اخیر این هیئت را تشریح کرد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، محمد‌جواد جمالی‌نوبندگانی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه اخیر این هیئت، اظهار داشت: در این جلسه از آقای محمد‌رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و حمد‌الله کریمی نماینده بیجار در پارلمان برای حضور در این جلسه دعوت به‌عمل آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جلسه گذشته هیئت (چهارشنبه 10 آبان) پرونده شکایت از محمدرضا پورابراهیمی برای رسیدگی بیشتر به قوه قضائیه فرستاده شده بود، افزود: پورابراهیمی در این جلسه حاضر شد و در این باره توضیحات و مدارکی را به هیئت ارائه داد.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، تصریح کرد:در مرحله تجدید نظر اعضای هیئت به این نتیجه رسیدند که سخنان پورابراهیمی به‌خلاف وظایف نمایندگی نبوده است.

جمالی با ابراز اینکه هیئت نظارت از آقای حمدالله کریمی نماینده بیجار نیز دعوت کرده بود تا در آخرین جلسه هیئت حضور داشته باشد، گفت: در این جلسه شکوائیه نیروی انتظامی برای وی قرائت شد و نماینده بیجار نیز توضیحات لازم را درباره آنچه در آن روز اتفاق افتاده بود به اعضای هیئت ارائه داد.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: مقرر شد تا اعضای هیئت در جلسه آتی تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس چندی پیش (مرداد ماه) با یکی از مأموران نیروی انتظامی در فرودگاه مهرآباد تهران درگیر شده بود که منجر به شکایت نیروی انتظامی از این نماینده مجلس شد.

منبع: تسنیم

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه رسمی استقلال نوشت: هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اقایان مهدی افضلی رئیس ،فرشید سمیعی نایب رئیس و مهدی حیدرزاده عضو هیئت مدیره تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل) گرفتند.

در پایان این جلسه فرشید سمیعی از سوی هیئت مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردید.

باشگاه استقلال از زحمات آقای علی خطیر در طول مدت مدیریت‌شان نهایت تشکر را دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • سخنگوی طالبان گزارش یوناما را تکراری و تبلیغاتی خواند
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟