Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام 20 امدادگر و عوامل امدادی این جمعیت در قالب تیم پشتیبانی و امدادی برای استقرار و ارائه خدمات امدادی به شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی خبر داد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی جمعیت هلال احمر اصفهان روز دوشنبه به نقل از محسن مومنی افزود: این نیروها شب گذشته به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: هشت هزار و 400 خانوار زلزله زده منطقه غرب کشور در شهرستان ثلاث باباجانی زیر پوشش جمعیت هلال استان اصفهان قرار گرفتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان توزیع بیش از هشت هزار تخته چادر و 16 هزار و 244 تخته پتو بین زلزله زدگان شهری و روستایی توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان را از جمله اقدامات این جمعیت در منطقه برشمرد.
وی همچنین یادآوری کرد: یک هزار و 364 شعله والور و یک هزار و 546 تخته موکت در منطقه زلزله زده زیرپوشش جمعیت هلال احمر استان اصفهان بین خانوارهای آسیب دیده این منطقه توزیع شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از توزیع اقلام امدادی توسط عوامل امدادی این جمعیت در منطقه زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.
وقوع زمین لرزه ای با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) شامگاه یکشنبه 21 آبان 96، استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
در پی این زلزله تاکنون بیش از 436 تَن از هموطنان کشته و 9 هزار و 388 نفر مصدوم شدند.
ت/6994 / 6022 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین