Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:10:35 GMT

نماینده مجلس: کوهرنگ از بن بست خارج می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۹۸۴۸

نماینده مجلس: کوهرنگ از بن بست خارج می شود

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توسعه جاده های شهرستان کوهرنگ این منطقه از بن بست خارج می شود.

علی کاظمی باباحیدری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توسعه جاده بازفت به سمت خوزستان، دسترسی شهرستان کوهرنگ به خوزستان تسریع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، با ایجاد و توسعه جاده های جدید، نقاط حادثه خیز محور بازفت به خوزستان حذف می شود.
وی افزود: برای اجرای این طرح 5 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
به گفته وی، یکی دیگر از این جاده ها، در منطقه چما در شیخ علیخان تا سرآقاسید کوهرنگ است که باعث می شود دهستان موگویی از بن بست خارج شود.
کاظمی افزود: این جاده در مرحله نخست به طول 20 کیلومتر با اعتباری افزون بر 2 میلیارد ریال احداث می شود.
وی گفت: این جاده ها مناطق بازفت موگویی را به لبد و بزنوی لرستان متصل می کنند و باعث می شود رفت و آمد از شهرستان کوهرنگ به این استان تسریع شود.
به گزارش ایرنا شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری بین دو استان لرستان و خوزستان قرار دارد و یکی از مهمترین مناطق گردشگری استان است.
سالانه نزدیک به 600 هزار تا یک میلیون نفر گردشگر به چهارمحال و بختیاری سفر می کنند که بخش عمده ای از گردشگران از جاذبه های کوهرنگ دیدن می کنند.
به دلیل سخت گذر بودن برخی از مناطق شهرستان کوهرنگ به ویژه در منطقه موگویی و برفگیر بودن منطقه، تردد در این مسیرها در طول زمستان به سختی انجام می شود.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشار:جهانبخش صفری
2097/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در بیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

در این مراسم سخنرانان به بیان سیره، منش و نقش امام صادق (ع) در ترویج مکتب و فقه اهل بیت (ع) و مرثیه سرایان به ذکر مراثی در رثای این امام همام پرداختند. 

در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در شهر‌های مختلف استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند