Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: کمک‌رسانی و اسکان اضطراری زلزله‌زدگان در هشت روستا در منطقه بازی‌دراز استان کرمانشاه به سپاه استان بوشهر واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو پیش از ظهر دوشنبه در همایش طلایه‌داران سازندگی، اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی استان بوشهر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف فعالیت دارد و این تلاش‌ها دستاوردهای خوبی برای نظام و انقلاب داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت بسیج در زمینه‌های فرهنگی، سازندگی، اجتماعی، پزشکی، محرومیت‌زدایی و . . . بیان کرد: در هفته بسجی امسال برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود و طرح‌های مختلف افتتاح و یا کانگ‌زنی خواهد شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به مشارکت سپاه استان بوشهر در رسیدگی به آسیب‌دیدگان زلزله در استان کرمانشاه، اضافه کرد: سپاه بوشهر عملیات اسکان اضطراری زلزله‌زدگان هشت روستا در منطقه بازی‌دراز استان کرمانشاه را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه هزار نفر در این هشت روستا اسکان موقت شده‌اند، ادامه داد: سپاه استان بوشهر ۳۰۰ اسکان موقت و اضطراری در روستاهای زلزله‌زده کرمانشاه اجرا کرده است.

بسیج یک نیروی مکتبی و مردمی است

استاندار بوشهر نیز در این آئین با اشاره به ظرفیت بالای بسیج در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: بسیج نیرویی عظیم است که همواره پشتیبان نیروهای مسلح کشور بوده است.

عبدالکریم گراوند با اشاره به اینکه ظرفیت و اقتدار و توانمندی بسیج باعث شده تا دشمن برای مقابله با این نظام و انقلاب با مشکل روبرو شود، تصریح کرد: بسیج یک نیروی مکتبی و مردمی است که در دنیا بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه بسیج متعلق به همه اقشار و گروه‌هالی مختلف مردمی در سراسر کشور است، ادامه داد: دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن از اقدامات مهم بسیج است و در زمینه محرومیت زدایی، سازندگی و کمک به محرومان نیز پیشتاز است.

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال به طرح‌های محرومیت‌زدایی

جانشین بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کمک به محرومان، اظهار داشت: بسیج سازندگی در زمینه محرومیت‌زدایی، اردوهای جهادی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی دارد.

مجتبی محمودی با اشاره به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های متنوع در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان خاطرنشان کرد: امسال ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: با هدف اشتغال‌زایی، بهبود معیشت، تولید با کیفیت و رونق اقتصادی طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود که سالانه ۱۳ میلیارد تومان وام کم بهره در اختیار مجریان این طرح در مناطق مختلف شهری و روستایی استان بوشهر قرار می‌گیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی

  غلامرضا ملایی اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه‌های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی، برنامه‌ریزی شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، گفت: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی و همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، حضور جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت امسال بود.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت نیز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان موکب عزاداری نیز برپا می‌شود.

ملایی از سایر اقدامات این هفته به اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم منطقه سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع پانزده هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام و اثاث به منزل محرومان در ۱۶ اردیبهشت در سطح استانی انجام می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عیادت از بیماران خاص در ۱۶ اردیبهشت ماه را یکی از برنامه‌های ویژه شهرستان زاهدان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح «هر گروه جهادی، یک خدمت بی‌منت» و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در راستای خدمت‌رسانی به هم نوعان در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردمیار در سطح استانی و نیز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

ملایی از سایر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت در سطح استانی به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰ باب احداث و مرمت مسکن محرومان، ۳۰ مورد گازکشی منازل، ۱۲۰ مورد احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران، تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت از برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان