Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: کمک‌رسانی و اسکان اضطراری زلزله‌زدگان در هشت روستا در منطقه بازی‌دراز استان کرمانشاه به سپاه استان بوشهر واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو پیش از ظهر دوشنبه در همایش طلایه‌داران سازندگی، اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی استان بوشهر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف فعالیت دارد و این تلاش‌ها دستاوردهای خوبی برای نظام و انقلاب داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت بسیج در زمینه‌های فرهنگی، سازندگی، اجتماعی، پزشکی، محرومیت‌زدایی و . . . بیان کرد: در هفته بسجی امسال برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود و طرح‌های مختلف افتتاح و یا کانگ‌زنی خواهد شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به مشارکت سپاه استان بوشهر در رسیدگی به آسیب‌دیدگان زلزله در استان کرمانشاه، اضافه کرد: سپاه بوشهر عملیات اسکان اضطراری زلزله‌زدگان هشت روستا در منطقه بازی‌دراز استان کرمانشاه را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه هزار نفر در این هشت روستا اسکان موقت شده‌اند، ادامه داد: سپاه استان بوشهر ۳۰۰ اسکان موقت و اضطراری در روستاهای زلزله‌زده کرمانشاه اجرا کرده است.

بسیج یک نیروی مکتبی و مردمی است

استاندار بوشهر نیز در این آئین با اشاره به ظرفیت بالای بسیج در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: بسیج نیرویی عظیم است که همواره پشتیبان نیروهای مسلح کشور بوده است.

عبدالکریم گراوند با اشاره به اینکه ظرفیت و اقتدار و توانمندی بسیج باعث شده تا دشمن برای مقابله با این نظام و انقلاب با مشکل روبرو شود، تصریح کرد: بسیج یک نیروی مکتبی و مردمی است که در دنیا بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه بسیج متعلق به همه اقشار و گروه‌هالی مختلف مردمی در سراسر کشور است، ادامه داد: دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن از اقدامات مهم بسیج است و در زمینه محرومیت زدایی، سازندگی و کمک به محرومان نیز پیشتاز است.

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال به طرح‌های محرومیت‌زدایی

جانشین بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کمک به محرومان، اظهار داشت: بسیج سازندگی در زمینه محرومیت‌زدایی، اردوهای جهادی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی دارد.

مجتبی محمودی با اشاره به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های متنوع در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان خاطرنشان کرد: امسال ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: با هدف اشتغال‌زایی، بهبود معیشت، تولید با کیفیت و رونق اقتصادی طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود که سالانه ۱۳ میلیارد تومان وام کم بهره در اختیار مجریان این طرح در مناطق مختلف شهری و روستایی استان بوشهر قرار می‌گیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • گرامیداشت روز معلم
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس