Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه با بیان اینکه در سال گذشته ۳۴ کارگاه اقتصاد مقاومتی با اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات راه‌اندازی شد گفت: مسئولان به مشکلات زیرساختی کارگاه‌های کوچک در شهرستان‌ها توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن کاری ظهر امروز در مراسم افتتاح کارگاه پرورش شترمرغ فدک به نمایندگی از 150 پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان سربیشه اظهارداشت: سال گذشته در شهرستان سربیشه 34 کارگاه اقتصاد مقاومتی با اختصاص 700میلیون تومان تسهیلات راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال نیز تاکنون 15 کارگاه اقتصاد مقاومتی با هزینه کرد 180 میلیون تومان سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شده است افزود: کارگاه‌های کوچک مشکلات زیادی دارند که باید در این راستا مسئولان به کارگاه‌های کوچک توجه زیادی داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه گفت: مسئولان مشکلات زیرساختی احتمالی پیش روی برخی از کارگاه‌های تولیدی که بیشتر در زمینه‌های آب و برق است را برطرف کنند.

مدیر مجتمع شتر مرغ فدک نیز در این جلسه اظهار داشت: سال گذشته وارد عرصه فعالیت‌های اقتصادی شدم و کار خود را با 30 شترمرغ آغاز کرده‌ام.

علی یوسفی با بیان اینکه امسال با کمک بسیج سازندگی و دریافت 30 میلیون تومان تسهیلات، پرورش شترمرغ به 100 رأس رسیده است افزود: تاکنون برای راه‌اندازی این مجموعه تولیدی، 300 میلیون تومان هزینه کرده‌ام.

وی اظهار داشت: در این کارگاه تولیدی برای سه نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده و مشکلاتی چون نبود برق، آب و جاده داریم که از مسئولان می‌خواهیم برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

یوسفی افزود: اگر مسئولان کمک کنند و تسهیلات لازم را اختصاص دهند، آمادگی گسترش این کارگاه تولیدی را به 500 رأس و پرورش شترمرغ مولد وجود دارد.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل امور عشایر استان  از خسارت ۲ میلیارد و 500 میلیون تومانی سیل و بارندگی‌های اخیر به زیر ساخت‌های عشایری شهرستان سربیشه خبر داد.

ابراهیمی افزود: : تردد عشایر در طول بیش از پانصد کیلومتر از ایل راه‌ها که بر اثر سیل تخریب شده است امکان پذیر نیست. 

وی گفت: منابع ذخیره آبی، جایگاه‌های نگهداری دام و همچنین انبار‌های ذخیره علوفه از دیگر زیر ساخت‌هایی هستند که بر اثر جاری شدن سیل و بارش باران تخریب شده است.

دیگر خبرها

  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود