Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار جوانرود با بیان اینکه مردم این شهرستان در زلزله اخیر خسارت های شدید و فراوانی متحمل شدند، گفت: 90 درصد منازل روستایی و 60 درصد منازل شهری این شهرستان در حادثه زلزله آسیب دیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آرش لهونی روز دوشنبه در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خواستار همکاری ویژه کمیته امداد در راستای کمک رسانی به جامعه هدف و حادثه دیدگان زلزله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان کرمانشاه نیز در این دیدار از افزایش مستمری مددجویان در شهرستان های زلزله زده خبر داد و گفت: در این ماه این مستمری به حساب مددجویان شهرستان های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، جوانرود، قصرشیرین، دالاهو، اسلام آباد غرب و بخش های حمیل، ماهیدشت و باینگان واریز شد.
حسین خدر ویسی اظهار کرد: تمام منازل تخریب شده مددجویان در شهرستان های زلزله زده توسط کمیته امداد از صفر تا 100 احداث و تحویل آنان خواهد شد.

**بازدید معاون جمعیت هلال احمر از مناطق زلزله شهرستان جوانرود
معاون جمعیت هلال احمر کشور و معاون بازرسی این جمعیت نیز که روز دوشنبه به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان به شهرستان جوانرود سفر کرده بود با فرماندار دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار فرماندار جوانرود با اشاره به اینکه این شهرستان به شدت آسیب دیده است خواستار توجه ویژه جمعیت هلال احمر به مناطق زلزله زده این شهرستان از جمله مناطق مرزی دروله و کلور شد.
اکیپ های ویژه ای از سازمان جمعیت هلال احمر کشور در مناطق زلزله زده شهرستان جوانرود مستقر شده اند که با استقرا این اکیپ ها به زودی مشکل اسکان اضطراری در سطح شهرو روستاهای این شهرستان برطرف خواهد شد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزارنفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه روی داد که تاکنون 437 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار و 900 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
در این زلزله حدود 30 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
7453/3033 خبرنگار: بهمن کریمی ** انتشاردهنده: فرزاد نویدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: در پی بارش‌های اخیر علی رغم خسارت‌های وارد شده به کشاورزان،  میزان قابل توجهی آب در سازه‌های ذخیره آب شهرستان شهرستان ذخیره شد.
حسن مرادی افزود: این حجم آب ذخیره شده علاوه بر کنترل سیلاب، نقش مهمی در بهبود وضعیت سفره‌های آب زیر زمینی شهرستان دارد.
مرادی گفت: در بارش‌های اخیر، سد‌ها نقش به سزایی در کنترل سیلاب‌ها داشتند، بنابراین لازم است سالانه اعتبارات کافی برای ترمیم و نگهداری این سازه‌ها درنظر گرفته شود.
کارشناسان جهاد کشاورزی خسارت به مزارع، ابنیه و زیرساخت‌های کشاورزی گراش  را در سیل و طوفان اخیر ، بیش از ۲۶۶ میلیارد تومان برآورد کرده اند.
شهرستان گراش در جنوب فارس و در فاصله ۳۵۸ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله