Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت هلال احمر اعلام کرد مردم از ابتدای جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه بیش از 35 میلیارد تومان به حساب هلال احمر واریز کردند که این رقم بیش از یک و نیم برابر رقم جمع آوری شده در زلزله ورزقان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، هلال احمر از ابتدای شروع طرح جمع‌آوری کمک های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه تا صبح امروز (دوشنبه ، 30 آبان ماه) مبلغ 351 میلیارد و 72 میلیون و 694 هزار و 333 ریال در حساب رسمی 99999 جمعیت هلال احمر جمع آوری شده است که این رقم تا کنون بیش از یک و نیم برابر کل رقم جمع آوری شده در زلزله پنج سال گذشته در ورزقان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعیه هلال احمر، میزان کمک های غیرنقدی شامل اقلام خوراکی و مصرفی نیز در این دوره افزایش چشمگیری یافته و به حدود 20 هزار تن رسیده است که گزارش دقیق آن پس از تطبیق آمارها به اطلاع مردم شریف ایران خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از اعتماد عمومی مردم شریف ایران به این نهاد امدادرسان ملی و بین المللی به زودی، جزئیات نحوه هزینه‌کرد این کمک های مردمی را به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند.

گفتنی است تمامی اقلام امدادی مصرف شده از سوی این جمعیت در زلزله اخیر از منابع داخلی صرف شده که آمار آن نیز پس از جمع بندی ها اطلاع رسانی می شود. مردم عزیز کشورمان به ‌منظور تداوم و استمرار ارائه خدمات در چند ماه آینده همچنان می توانند کمک های نقدی خود را به حساب 99999 نزد اغلب بانک های کشور واریز یا از طریق سامانه پرداخت موبایلی #724* اقدام کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

کد خبر 6096277

دیگر خبرها

  • پیگیری‌های پلیس نبود، «یسنا» را آزاد نمی‌کردند
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • جنگ و زلزله؛ بلایایی که تاب‌آوری کشورها را به‌خطرمی‌اندازند
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد