Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سپاهان اصفهان با درخشش «ساسان انصاری» و کسب پیروزی سه بر صفر خانگی مقابل تراکتورسازی از بحران خارج شد.

به گزارش ایرنا، تیم های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز که شرایط سختی را در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران تجربه می کنند، امروز (دوشنبه) از هفته دوازدهم این رقابت ها در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند و در نهایت میزبان به پیروزی سه بر صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیدار به دلیل محرومیت تیم سپاهان، بدون حضور تماشاگران و با قضاوت «محمدرضا اکبریان» برگزار شد.
سپاهانی ها که برای پایان دادن به نتایج دور از انتظار خود نیاز مبرمی به کسب پیروزی داشتند، دیدار امروز را تهاجمی آغاز کرده و در دقیقه پنجم با ضربه تماشایی «ساسان انصاری» به گل دست یافتند.
در ادامه نیز برتری سپاهان ادامه یافت و واکنش های مناسب «فرزین گروسیان» دروازه بان تراکتورسازی در دقیقه 22 موجب شد تا دو ضربه متوالی مهاجمان سپاهان تبدیل به گل نشود.
سپاهانی ها که در بازی امروز عملکرد خوبی داشتند در دقیقه 50 صاحب ضربه پنالتی شدند و انصاری گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.
در دقیقه 78 «محمد نادری» بازیکن جوان تراکتورسازی با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد.
در دقیقه 84 «علی کریمی» هافبک ملی پوش سپاهان با شوتی از پشت محوطه جریمه، گل سوم میزبان را به ثمر رساند و کار تراکتورسازی را تمام کرد.
شاگردان «زلاتکو کرانچار» با کسب این پیروزی ارزشمند 14 امتیازی شدند تا به روزهای تاریک خود پایان دهند و تراکتورسازی نیز با هدایت «یحیی گل محمدی» 12 امتیازی باقی ماند.
*ترکیب سپاهان:
لی اولیویرا، عارف غلامی، مهدی رحیمی، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، رسول نویدکیا، علی کریمی، حسین پاپی، جلال علی محمدی، ساسان انصاری و مروان حسین(رضا میرزایی).
*ترکیب تراکتورسازی:
فرزین گروسیان، سینا عشوری، محمد نادری، محمد مسلمی پور، محمد ایران پوریان، حامد حسینعلی زاده(فاخر تهامی)، علی طاهران، محمد نوری، امیر نصر آزادانی، محمدرضا آزادی و فرزاد حاتمی.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368
گزارش از: امیر میرزاییان** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم

 پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار می کند و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی