Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: ذوب آهن تیم خیلی خوبی بود و در ضربات مجدد نیز بسیار خطرناک ظاهر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نظرمحمدی عصر دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: علاوه بر ضدحملات خطرناک تیم ذوب آهن ، این تیم روی ضربات مجدد نیز بسیار خطرناک بود که روی این ضربات ما گل دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این دیدار و در ابتدا تیم ذوب آهن نبض بازی را در اختیار داشت اما با تغییراتی که در شیوه بازی دادیم، از دقیقه 35 بازی به تعادل کشیده شد و هر دو تیم ، بازی متعادلی را در نیمه اول به نمایش گذاشتند.
نظرمحمدی ادامه داد: روی یک ضربه کرنر گل دریافت کردیم اما در ادامه به گل مساوی دست یافتیم و پس از آن نیز بازی را دراختیار داشتیم اما متاسفانه در دقایق تلف شده، گل دوم را دریافت و متحمل شکست شدیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: فشار بر روی من بسیار زیاد است و اگر همین روند ادامه یابد ، از تیم جدا خواهم شد و گرچه تاکنون سکوت کرده ام، اما این نشان از رضایت من نیست.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان عصر دوشنبه در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ذوب آهن با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داد.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده:گیتی بابایی
7285 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید

او از نظر آماری، دومین سرمربی برتر در تاریخ نیوکاسل است.

نیوکاسل با ادی هاو دوباره به تیمی قابل احترام و مستحکم در لیگ برتر تبدیل شده است. آنها در هفته ۳۶ لیگ برتر ۲۰۲۳/۲۴ مقابل برنلی به پیروزی ۴-۱ رسیدند و به رتبه ششم جدول صعود کردند.

به نقل از اوپتا؛ ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید. او در این ۱۰۰ بازی موفق به کسب ۴۹ برد شده است. در تاریخ نیوکاسل در لیگ سطح اول انگلستان فقط کوین کیگان در ۱۰۰ بازی ابتدایی خود به عنوان سرمربی این تیم، رکورد بهتری دارد. (۵۵)

گفتنی است نیوکاسل که فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا حاضر بود، به لطف نتایج درخشان خود در مقطع پایانی فصل احتمالا می تواند در فصل آینده لیگ اروپا به میدان برود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیاز خطرناکی پیش می‌رود
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • نفس راحت پائز: تیم ملی تا دندان مسلح شد
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید