Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان اعلام کرد: برای ایجاد اشتغال مدد جویان این نهاد در استان، امسال 900 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

امان الله حسین پور عصر روز دوشنبه در حاشیه تجلیل از مدیران بانک ها و آیین تحویل 14 دستگاه وانت نیسان به مددجویان شهرستان کلاله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 600 میلیارد ریال این مبلغ از محل تسهیلات بانکی و 300 میلیارد ریال آن نیز از محل صندوق امداد این نهاد در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابراز امیدواری کرد که با تمهیدات صورت گرفته صد درصد این اعتبارات برای ایجاد اشتغال مددجویان جذب شود.
حسین پور یادآور شد: در سال گذشته، کمیته امداد گلستان در جذب اعتبارات اشتعالزایی مددجویان تحت پوشش با همکاری فرمانداران، مدیران بانک ها ومسئولان مرتبط، رتبه برتر کشور را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد که کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان در جذب اعتبارات اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش و سایر نیازمندان کارنامه موفقی دارد و سال گذشته صد درصد 350میلیارد ریال اعتبار اشتعالزایی مدد جویان استان جذب و برای 2 هزار و 700 نفر از مددجویان اشتغال ایجاد شده است.
مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد: سال گذشته برای ایجاد اشتغال مددجویان این نهاد در شهرستان کلاله 20 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده بود که با تلاش های صورت گرفته از سوی فرماندار ، مدیران بانکها همچنین مدیر و مسئولان کمیته امداد این شهرستان، بیش ازصد درصد این اعتبار جذب شد.
حسین پور گفت: درسال جاری نیز برای اشتغال مددجویان کمیته امداد کلاله 55میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که امیدواریم مثل سال گذشته صد درصد این اعتبارات به منظور اشتغال مددجویان و نیازمندان این شهرستان جذب شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان همچنین اعلام کرد: در سال جاری 140دستگاه وانت نیسان برای مددجویان استان سهمیه در نظر گرفته شد که کارخانه در محاسبه قیمت این وانت ها 10درصد تخفیف قائل شد.
وی افزود: قیمت هر دستگاه ازاین وانت ها 400میلیون ریال بود که 96درصد از این مبلغ به صورت تسهیلات قرض الحسنه از سوی صندوق کارآفرینی امید برای خرید وانت در اختیارمددجویان قرار گرفته است.
حسین پورهمچنین گفت: از 140دستگاه سهمیه استان گلستان، 14دستگاه برای شهرستان کلاله اختصاص یافت که عصر امروز با حضور فرماندار، مسئولان کمیته امداد ، سند مالکیت این وانت ها در اختیار مددجویان و نیازمندان این شهرستان قرار گرفت.
شهرستان کلاله با افزون بر 130هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
7478/1860

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل