Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:30:07 GMT

جشن قصه و کتاب در خورموج بوشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۶۷۹۶

جشن قصه و کتاب در خورموج بوشهر برگزار شد

بوشهر- ایرنا- به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی جشن قصه و کتاب در شهرخورموج برگزار شد.

بوشهر-ایرنا- سرپرست ادار ه فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتی بوشهر گفت: جشن قصه و کتاب در دبستان شهیدان خورموج مرکز شهرستان دشتی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، حمید زارعی روز دوشنبه در این آئین افزود: قصه به لحاظ نیاز فطری انسان، همیشه یکی از برنامه های مورد علاقه کودکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: قصه باعث پرورش، مسرت خاطر، وسعت تخیل و قوت تصور کودک می شود و به او نیروی ابتکار و ابداع می بخشد.
زارعی با اشاره به اثر عمیق قصه در فکر و روحیه کودک ادامه داد: قصه منجر به رشد کودک برای رویارویی با مسائل، آماده معاشرت با دیگران و در درک و فهم مشکلات زندگی آن ها را یاری می دهد.
زارعی تصریح کرد: کتاب سازی ها و فعالیت های فرهنگی کودکان بیانگر استعداد دانش آموزان این شهرستان است در همین راستا برای بالندگی استعداد این کودکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گامهای موثری برای تقویت کتاب خانه های کلاسی و برگزاری برنامه های هنری برمی دارد.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتی نیز گفت: قصه گویی از جمله فعالیتهایی است که می تواند بدون ایجاد حساسیت در نظام آموزشی در پرورش کودکان ایفای نقش کند.
احمد طیبیان مجرد افزود: قصه‌ها و افسانه ‌ها همواره در رشد و کمال ذهنی و فرهنگی انسان‌ ها مؤثرهستند و به نوعی بیانگر زندگی اجتماعی و فرهنگی مردم، شیوهٔ کار و تولید آنها و رفتار، تفکر، احساس، مذهب، اخلاق و اعتقادات هر جامعه است.
وی تصریح کرد: نقش مدرسه در خواندن به صورت گروهی بسیار مهم است و می تواند با برنامه ریزی صحیح، کاری که از خانه شروع شده است را پی گیری کند.
قصه خوانی، نمایشگاه کتاب سازی از دست ساخته های دانش آموزان، سرود و نمایش با موضوع کتاب از دیگر برنامه های این جشن بود.
شهرخورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6047**خبرنگار: علی اشکو*انتشار دهنده: موناعیدان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی