Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان بوشهر گفت: همراه‌سرای بیمارستان شهید گنجی برازجان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صفایی در آئین کلنگ‌زنی همراه سرای بیمارستان شهید گنجی دشتستان اظهار داشت: فعالیت‌های مجمع سلامت استان در راستای کمک به رفع نیازهای مجموعه بهداشت و درمان در امورات زیربنایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال‌های گذشته و با مشارکت خیرین، اقدامات بسیار خوبی در راستای کمک به بخش سلامت انجام شده که انشاءالله تداوم خواهد داشت.

صفایی احداث همراه سرا در بیمارستان‌ها را ضروری دانست و افزود: همراه‌سرا در بیمارستان‌ها باعث کاهش نگرانی همراهان بیمار می‌شود چون همراهان بیمار به نسبت بیماران از فشار روحی بیشتری برخوردار هستند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان بوشهر به مشخصات پروژه همراه سرای بیمارستان شهید گنجی اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و به مساحت ۶۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث می شود.

وی خاطرنشان کرد: در ساخت این همراه سرا دو خیر هم استانی آقایان آبشرینی و صادقی به ترتیب ۲۰۰ و ۲۱۰ میلیون تومان کمک می کنند و مابقی اعتبار ار طریق اعتبارات ملی و مجمع خیرین تامین خواهد شد.

مشارکت مردم در بخش سلامت گسترش یابد

ارسلان زارع فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: سلامت، عنصر مهم و اساسی در جامعه است که باید برای تحقق آن تلاش کرد.

وی افزود: باید تلاش کنیم با اجرای کارهای زیربنایی در توسعه بخش سلامت جامعه پیشرفت داشته باشیم و این کار با همراهی مردم میسر می شود.

فرماندار دشتستان بیان داشت: هر جا مردم نیکوکار و خیرین برای انجام کارها در کنار دولت بوده اند و در اجرای امورات زیربنایی که به طور مستقیم برای خدمت رسانی به مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد مشارکت داشته اند نه تنها برای خیرین شیرین و دلچسب بوده بلکه برای مسئولین و خادمان مردم نیز حلاوت خاصی داشته است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در حوزه سلامت مطلوب بوده تصریح کرد: مشارکت مردم در حوزه سلامت باید گسترش یابد چون این حوزه بسیار گسترده می باشد و دولت به همراهی خیرین و مردم نیکوکار نیاز دارد.

زارع عملکرد مجمع خیرین سلامت دشتستان را مطلوب عنوان کرد و ابراز داشت: کارنامه مجمع خیرین سلامت دشتستان در سال‌های گذشته مطلوب بوده و امیدوارم در سال‌های آتی هم شاهد فعالیت‌های مستمر و خداپسندانه آنها باشیم.

مشارکت در طرح های عام المنفعه باقیات صالحات است

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان نیز اظهار داشت: ایثار و از خودگذشتگی بسیار ارزشمند است و رضایتمندی خداوند بزرگ را بدنبال دارد.

وی افزود: انسان گاهی جانش را برای دفاع از مرز و بوم خود فدا می کند و گاهی مالش را برای کمک به همنوع که هر دو از مصادیق ایثار در راه خداست و اجر و پاداش فراوانی دارد.

حجت الاسلام مصلح مشارکت در اجرای طرح های عام المنفعه را کاری پسندیده دانسته و ابراز داشت: در آموزه های دینی ما کمک به همنوعان و رفع نیازهای آنها بسیار سفارش شده و مشارکت در اجرای طرح های عام المنفعه مورد تاکید قرار گرفته است.

امام جمعه برازجان احداث همراه‌سرای بیمار در بیمارستان شهید گنجی را لازم دانست و خاطرنشان کرد: ایده اجرای همراه سرا حدود یک سال پیش مطرح شد و با پیگیری و تلاش‌های مجمع خیرین سلامت و مسئولان الحمدلله شاهد کلنگ‌زنی آن هستیم و امیدواریم در اسرع وقت ساخته شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی از خیرین نیکوکاری که در اجرای این طرح مشارکت کرده اند قدردانی کرده و اظهار داشت: یقین بدانید اجر و پاداش فراوانی شامل حال شما می شود و تا روزی که این مکان مورد استفاده مردم قرار دارد شما در ثواب آن شریک خواهید بود.

کلنگ زنی خانه بهداشت روستای خون

علی احمدزاده مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت دشتستان اظهار داشت: مشارکت مردم در حوزه های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است و سبب تعالی و پیشرفت جامعه می شود.

وی افزود: یکی از حوزه هایی که به مشارکت گسترده مردم برای انجام امورات خود نیاز دارد بخش سلامت است که خوشبختانه در سال‌های گذشته شاهد رشد مشارکت مردم در این حوزه بوده‌ایم.

احمدزاده تصریح کرد:هر فردی در کنار فعالیتهای روزمره خود،در قبال جامعه نیز مسئولیت هایی دارد و باید به مشارکت در کارهای خیر نیز اهتمام داشته باشد.

مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت دشتستان از احداث خانه بهداشت روستای خون بخش بوشکان با کمک خیرین خبر داد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان در آینده ای نزدیک در روستای خون کلنگ زنی می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان  از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان شهرستان نهبندان خبرداد.
عباس سارانی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این طرح پیشرفت ۵۴ درصدی داشته و تاکنون ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی، با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی استان شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه، افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۴هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه