Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به درنظرگرفته نشدن مولفه زمان و ترافیک شهری در نرخ مصوب شورای اسلامی شهر تهران برای سرویس مدارس گفت: این موضوع چالش هایی را برای فعالیت پیمانکاران و پرداخت وجه از سوی والدین ایجاد می کند.

کامیاب صدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جزییات تعیین نرخ سرویس مدارس تهران اظهار کرد: براساس آیین نامه و دستورالعمل وزارت کشور در تعیین این نرخ، نوع خودرو(ون، تاکسی، شخصی و اتوبوس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..)، مسافت رفت و برگشت و زمان با توجه به ترافیک شهری باید مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: نرخ سرویس مدارس را شورای اسلامی شهر تهران براساس ارائه لایحه ای از سوی سازمان تاکسیرانی تصویب می کند که متاسفانه سال گذشته این نرخ تصویب شده و اواخر مردادماه امسال به آموزش و پرورش اعلام شد.
صدری با اشاره به اینکه مولفه زمان در لایحه سازمان تاکسیرانی برای تاکسی های تلفنی و فرودگاه دیده شده، افزود: این موضوع در نرخ مصوب شورای اسلامی شهر تهران برای سرویس مدارس مورد توجه قرار نگرفته، به صورت واقعی مصوب نشده و باعث ایجاد مشکلاتی از لحاظ فعالیت پیمانکارن سرویس مدارس و پرداخت شهریه سرویس از سوی والدین می شود.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: زمانی که نرخ مصوب از سوی مدیران مدارس به پیمانکاران سرویس مدارس ارائه می شود، رانندگان حاضر نیستند با این نرخ مصوب خدمت رسانی کنند و بخش محدودی از تاکسی ها که جز حمل و نقل عمومی هستند، خدماتی را به مدارس ارائه می کنند.
وی اظهار کرد: برای درنظر گرفتن مولفه زمان و بحث ترافیک در نرخ مصوب شورای اسلامی شهر تهران برای سرویس مدارس سال گذشته مکاتباتی با رئیس شورای اسلامی شهر تهران داشتیم و امسال نیز این موضوع را به فرمانداری تهران اعلام کردیم که نرخ سرویس مدارس واقعی مصوب شود.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به نحوه ساماندهی سرویس مدارس اظهار کرد: این اقدام در تابستان پیش از آغاز سال تحصیلی به همت کارگروه سرویس مدارس متشکل از مدیر مدرسه، پیمانکار، معاون پرورشی، رئیس انجمن اولیا و مربیان و نماینده والدین انجام می شود که این کارگروه ضمن نظارت بر عملکرد سرویس مدارس، پیمانکار و مدیر اجرایی را تعیین کرده و برای تایید نهایی و عقد قرارداد با پیمانکاران موضوع را به مناطق اعلام می کنند و در صورت تایید، فعالیت پیمانکاران سرویس مدارس آغاز می شود.
صدری گفت: آبان ماه جاری نرخ شهریه سرویس مدارس از طریق سایت آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی http://tehranedu.ir اطلاع رسانی شده است.
وی با تاکید بر نظارت والدین بر عملکرد سرویس مدارس افزود: والدین در صورت مغایرت شهریه سرویس مدارس با نرخ اعلام شده می توانند ابتدا مسئله را با انجمن اولیا و مربیان مدرسه، مدیر مدرسه مطرح کنند و در صورت حل نشدن مسئله می توانند به کارشناس انجمن اولیا و مربیان مناطق، اداره ارزیابی و عملکرد مناطق و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران مراجعه کنند.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تاکنون اطلاعات 110 هزار دانش آموز تهرانی در سامانه هوشمند سرویس مدارس ثبت شده، اظهار کرد: آماری از مدارس غیردولتی در دسترس نیست، با این وجود پیش بینی می کنیم که در تهران 200 هزار دانش آموز از سرویس ایاب و ذهاب استفاده می کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7245/1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود