Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی البرز از برگزاری نخستین نمایشگاه دائمی محصولات واحدهای تولیدی صنایع کوچک و متوسط استان البرز در مجارستان خبر داد.

جهانگیر شاهمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به معرفی بازار هدف در استان البرز اظهار داشت: توسعه بازار هدف برای واحدها و کالاهای تولیدی بسیار مناسب و قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی استان در مرحله اول مشکلات مالی و تسهیلات بانکی محسوب می‌شود اما اصل قضیه این است که باید بازار کالای تولیدی در استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان البرز با بیان اینکه ما باید بازار را تحریک کنیم، عنوان کرد: تحریک بازار خارجی همان ویژگی برون‌گرا بودن اقتصاد مقاومتی است، ما باید به سمت توسعه اقتصادی پیش رویم تا بتوانیم در صنعت گام‌های بلندی برداریم.

وی با تاکید بر اینکه باید واحدهای صنعتی خود را به بازارهای کشورهای دیگر معرفی کنیم، گفت: در سال جاری کتاب معرفی بازار هدف را تالیف کردیم که درباره معرفی جزئیات بخش اقتصادی، صادرات و واردات در 100 صفحه بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه تولیدکنندگان با مطالعه این کتاب می‌توانند بفهمند کالاهایشان در کدام کشور امکان رقابت دارد، افزود: تولیدکنندگان و صادرکنندگان با مطالعه این کتاب با صادرات و واردات و همچنین ورود به بازارهای خارجی آشنا می‌شوند.

شاهمرادی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم سرمایه‌گذار خارجی جذب کنیم باید اطلاعات استان را داشته باشیم، بیان کرد: این اطلاعات به‌صورت فلش آماده است که می‌توانیم از طریق رایزنان خارجی در اختیار خارجی‌ها قرار دهیم و سرمایه‌گذار جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 3 تفاهم‌نامه بین صنعت و دانشگاه بسته شده است، تصریح کرد: پایان نامه‌هایی را در مقطع دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی حمایت و تمام هزینه‌های آن‌ها را پرداخت کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز اظهار داشت: از توافقات صورت گرفته که ظرف یکی دو ماه آینده قرار است صورت گیرد ایجاد نخستین نمایشگاه دائمی محصولات واحدهای تولیدی صنایع کوچک و متوسط استان البرز در مجارستان است که به عنوان دروازه اروپا در این کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: توافقات در ارتباط با این نمایشگاه صورت گرفته و در حال انتخاب واحدهای صنعتی هستیم تا این نمایشگاه برای واحدهای صنعتی ما به عنوان یک پایگاه دائمی باشد و بتوان توسط این کالاها بازار آن‌جا را در دست گیریم. از دیگر اقدامات انجام شده در سال‌جاری برپایی 11 تور صنعتی بوده که 15 واحد صنعتی در آن شرکت داشتند و برای دیدن واحدهای تولیدی به استان‌های کشور سفر کردند.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، حضور در نمایشگاه‌ها و اعزام و پذیرش هیئت های تجاری در زمینه محصولات صنایع غذایی در کشورهای روسیه، چین، هندوستان، پاکستان، اندونزی و قزاقستان در دستور کار است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود