Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی وقوع زلزله دلخراش استان کرمانشاه و به منظور همدردی با هم‌وطنان زلزله‌زده این استان، کمک‌های نقدی و غیر نقدی استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به منطقه غرب کشور ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با تسلیت این حادثه دلخراش به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگوار ایران به ویژه مردم داغدیده استان کرمانشاه، گفت: «مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به عنوان یکی از اقشار و یکی از نهادهایی که خودش را موظف می داند برای کمک به هم وطنان عزیزش در صحنه حاضر شود اقدام به جمع آوری اقلام جهت ارسال به مناطق غرب کشور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دکتر فرهاد خاکسار حقانی افزود: «کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با همکاری معاونت دانشجویی، فرهنگی توانستند کمک های مجموعه دانشگاه را بسته بندی کنند و زلزله زدگان استان کرمانشاه را به سهم خود یاری کنند.»

وی میزان کمک‌های جمع‌آوری شده توسط دانشگاهیان را حدود 120میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: «این اقلام شامل وسایل موردنیاز حادثه‌دیدگان از جمله پتو، البسه گرم، پلاستیک، چادر، کنسرو، و موکت است.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: «کمک های نقدی دیگری هم به ارزش 60 میلیون ریال به همت استادان و کارکنان حقوق بگیر از طریق کسر از حقوق برای رفاه حال زلزله زدگان جمع آوری شده است.»

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حدود 8500 دانشجو و 240 عضو هیات علمی در سرزمین برف و آفتاب استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان