Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه مانه و سملقان، در نشست خبری با خبرنگاران از اجرای 182 عنوان برنامه در سطح شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد. وی هم چنین گفت: 700 میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ایجاد کارگاه های مشاغل خانگی در شهرستان اعطاء می گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه خبری آشخانه، سرگرد پاسدار روح الله محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان، صبح دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان این که" بسیج مظهر مردم سالاری دینی" شعار محوری سی و هشتمین سالروز هفته بسیج است، بیان کرد: تعداد 182 عنوان برنامه در سطح شهرستان، حوزه و پایگاه ها به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با اشاره به عناوین روزشمار این هفته، اظهار کرد: بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی، اعتلای فرهنگی و اجتماعی، اندیشه ورزی و تولید علم، مسجد محوری و ولایتمداری، دولت مقاومت و استکبارستیزی و آخرین روزهفته بسیج در 5 آذرماه با عنوان جهاد کبیر و عمل انقلابی عناوین روزشمار هستند که در قالب این عناوین برنامه های بسیج اجرایی می شود.

فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به اهم برنامه های هفته بسیج، خاطر نشان کرد: اعزام گروه های جهادی پزشکی به مناطق محروم، اردوهای جهادی یک روزه کمک به محرومین، افتتاح ساختمان 2 حوزه مقاومت، افتتاح چندین ساختمان پایگاه بسیج، تجدید بیعت با ائمه محترم جماعات شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، افتتاح پروژه ها و کارگاه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از دانش آموزان عشایری و تامین لوازم التحریر آن ها از جمله برنامه های محوری هفته بسیج است.

وی تصریح کرد: بسیج در جهت کاهش آسیب های اجتماعی بومی محلی شهرستان، در جهت مبارزه با گسترش مواد مخدر در مناطق آلوده برنامه های محوری خود را نیز اجرا می کند.

محمدی از تخصیص 700 میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ایجاد کارگاه های مشاغل خانگی در شهرستان به بسیجیان خبر داد و افزود: که 500 میلیون تومان این تسهیلات به متقاضیان واگذار شده است.

وی افزود: کارگاه میوه خشک کنی، پرورش بلدرچین، پرورش قارچ، کارگاه خیاطی، گلیم بافی، دامپروری، زنبور داری، گیاهان دارویی و پرورش ماهی از جمله طرح هایی بوده که از تسهیلات مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی بهره مند شده اند.

فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و بسیج به زلزله زدگان کرمانشاه، بیان کرد: تاکنون مبلغ 11 میلیون تومان کمک های نقدی و هم چنین کمک های غیرنقدی شامل پتو، البسه، لحاف و تشک، برنج، کپسول و انواع خوراکی در قالب 3 خودروی نیسان توسط پایگاه ها و ایستگاه های بسیج جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی