Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@12:50:21 GMT

صورت مالی بنیاد مستضعفان از سال 1380 در دسترس است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۸۵۷۰

صورت مالی بنیاد مستضعفان از سال 1380 در دسترس است

تهران- ایرنا- بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در 16 سال گذشته صورت های مالی را از طریق تارنمای خود در اختیار عموم قرار داده است.

به گزارش ایرنا، دیروز برخی رسانه ها ادعا کردند بنیاد مستضعفان برای نخستین بار صورت مالی اش را منتشر کرده‌ است.
این، در حالی است که با مراجعه به تارنمای بنیاد می توان به صورت‌های مالی از سال 1380 تاکنون دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر پایه صورت مالی منتشر شده، سود انباشته بنیاد در ترازنامه تلفیقی سال 1395 به 138 هزار و 440 میلیارد ریال رسید.
این مجموعه پارسال 283 هزار و 600 میلیارد ریال درآمد عملیاتی کسب کرد.
آنگونه که در صورت سود و زیان تلفیقی آمده است، 62 هزار و 300 میلیارد ریال از این رقم به‌عنوان سود ناخالص، 33 هزار و 130 میلیارد ریال به‌عنوان سود عملیاتی و 26 هزار و 920 میلیارد ریال به‌عنوان سود خالص شناسایی شد.
بنیاد پارسال 5340 میلیارد ریال کمک بلاعوض داشت و در زمینه فروریزش ساختمان پلاسکو هفتم بهمن ماه 1395با استانداری، دفتر ریاست‌جمهوری، نماینده اصناف و بانک پارسیان توافقنامه‌ای امضا کرد و 20 میلیارد ریال بابت اجاره موقت صاحبان سرقفلی ساختمان پلاسکو در مجتمع نور پرداخت.
بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی موسسه‌ای عمومی است که نهم اسفند ۱۳۵۷ تاسیس شد.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*٩١23*1961*
خبرنگار: زهره دریغ گفتار* انتشار: مریم مسعود

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران

مهدی چمران در حاشیه دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز یک فوریت مصوبه تکمیل طرح آب و فاضلاب شهر بررسی می‌شود، اظهار کرد: برای تمدید این مصوبه یک فوریت ارائه شده است.

به گزارش مهر، وی همچنین تصریح کرد: سامانه پایش مصوبات شورا که پیش از این پایه‌گذاری شده بود و متوقف مانده، به ثمر رسیده و امروز از این سامانه رونمایی شده و در آن کل مصوبات پایش خواهد شد و در دسترس قرار خواهد گرفت. در جلسه امروز گزارش سه ماهه حساب درآمد و هزینه شهرداری نیز ارائه خواهد شد.

چمران در خصوص ایجاد فرهنگسرا در بوستان لاله نیز یادآور شد: بعد از جشن ماه رمضان احساس شد که فضا‌هایی برای چنین طرح‌هایی مورد نیاز است. این موضوع مطرح شد که درختی قطع نمی‌شود و ما نیز اجازه نخواهیم داد درختی قطع شود. باید منتظر باشیم طرح ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در دوره سوم طرحی مصوب شد که در بوستان‌هایی با مساحت بیش از یک هکتار مسجد و کتابخانه احداث شود و ساختمان اداری منع شده است، گفت: البته طرح باید به شورا ارائه شود و هیأت موردنظر طرح را مورد بررسی قرار دهد و اگر نیاز بود احداث شود به شرطی که درختی قطع نشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در منطقه ۱۵ بارندگی بوده و یک کارگر به دلیل تعصب کاری خود در حال بازگشایی نهر برای جلوگیری از سرریز شدن آب بوده که متأسفانه مفقود شده و هنوز پیدا نشده است. باید چنین اقداماتی با دقت صورت بگیرد و برنامه‌ریزی از قبل انجام شده باشد تا حادثه‌ای رخ ندهد.

چمران با بیان اینکه قرارداد‌ها منع انتشار داشته و هرکسی درخواست داشته قرارداد را تحویل گرفته است، گفت: قرارداد مشکلی ندارد و هریک از اعضا بخواهند در دسترس آن‌ها قرار خواهد گرفت. وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و دیگر بخش‌ها قرارداد را در اختیار دارند. چنین قراردادی در سال ۹۶ نیز وجود داشته و مورد خاصی ندارد. در ساخت واگن‌ها تکنولوژی به کشور وارد می‌شود و این تفاوتی مترقی است.

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد