Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی که خطاب به مقام معظم رهبری منتشر کرد، خبر از پایان سیطره داعش داد.

بخشی از این پیام به این شرح است:

حقیر به عنوان سرباز مکلف شده از جانب حضرتعالی در این میدان، با اتمام عملیات آزادسازی ابوکمال آخرین قلعه داعش با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی – صهیونیستی و برافراشتن پرچم سوریه، پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه را اعلام می کنم و به نمایندگی از کلیه فرماندهان و مجاهدین گمنام این صحنه و هزاران شهید و جانباز مدافع حرم ایرانی، عراقی، سوریه ای، لبنانی، افغانستانی و پاکستانی که برای دفاع از جان و نوامیس مسلمانان و مقدسات آنان جان خود را فدا کردند این پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز را به حضرت عالی و ملت بزرگوار ایران اسلامی و ملت های مظلوم عراق و سوریه و دیگر مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و پیشانی شکر را در مقابل پیشگاه خداوند قادر متعال به شکرانه این پیروزی بزرگ بر زمین می ساییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از اعلام این پیام مسرت بخش، کاربران شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار پست هایی در حساب های کاربری خود کردند، مردم در بیشتر این پست ها از وعده صادق حاج قاسم سلیمانی اشاره کردند، و این پیروزی را تبریک گفتند.

در ادامه توجه شما را به مشاهده تعدادی از این پست ها جلب می کنیم: 

 

 

 

 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران اسلامی، با قاطعیت به‌ دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادر فنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6091339

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود