Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مفهوم اشغال، ترور بوده و رژیم صهیونیستی نخستین منبع تروریسم در منطقه و جهان است و اگر این رژیم نبود قطعا گروه های تروریستی که عرب ها و مسلمانان را هدف قرار دادند، گسترش پیدا نمی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «لمیادین» در مقاله ای به قلم «عبدالستار قاسم» نوشت: وزرای امور خارجه اتحادیه عرب حزب الله را تروریست خوانده و وعده تعقیب این حزب و انصار الله را دادند در حالیکه به نام حماس و جهاد اسلامی و کمیته های مقاومت مردمی نیز به صورت غیر صریح اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها کسی را نمی ترسانند، قادر به اجرای تصمیمات خود نیستند بلکه بسیار ناتوان تر از این هستند که اهل جنگ و یا صلح باشند.

وزرای خارجه عرب مانند اربابان خود پشت سر منافع خاص و بی اهمیتی پارس می کنند که وبال صاحبان آن را خواهد گرفت.


حزب الله تروریست نیست بلکه سازمانی است که برای آزادی، آزادی عرب ها و مسلمانان و آزادی سرزمین مقدس در فلسطین مبارزه می کند و حتما روزی به سوی آزادسازی سرزمین های مقدس حرکت می کند. تروریست ها همان رژیم صهیونیستی و حامیانش از بین رژیم های عربی است که وزرای خارجه اتحادیه عرب نماینده آنها هستند. رژیم صهیونیستی رأس اصلی تروریسم است، این رژیم بر پایه ترور، کشتار مردم فلسطین و آوارگی آنان برای خالی کردن عرصه سرزمینی برای خود بنا شد. رژیم های عربی قبل از سال 1948 نیز به صهیونیست ها برای تسلط بر فلسطین و آوارگی مردم این کشور با حمایت برخی از سران عرب و برخی رهبران فلسطینی و فئودالی کمک کردند.  

مفهوم اشغال، ترور بوده و ​​رژیم صهیونیستی نخستین منبع تروریسم در منطقه و جهان است و اگر این رژیم نبود قطعا گروه های تروریستی که عرب ها و مسلمانان را هدف قرار دادند، گسترش پیدا نمی کردند.


پس از صهیونیست‌ها رژیم های عرب دومین منبع تروریسم هستند. این رژیم ها با اطاعت و فرمانبرداری از دشمنان ملت و تحمیل شکست های فراوان در سطوح مختلف زندگی، آنان را تحقیر کردند. اینها رژیم هایی هستند که با مسلط کردن دستگاه های امنیتی بر ملت های عرب انواع بی عدالتی را بر آنان روا کردند.  سرویس های اطلاعاتی رژیم های عربی بزرگترین و وحشتناک ترین تهدید علیه شهروندان عرب هستند، آنها با تعقیب و بازداشت و شکنجه موجب درد و رنج مردم می شوند. رژیم های عرب مردم را به رعب و وحشت انداخته و آنان را از کوچکترین حقوق انسانی محروم می کنند. رژیم صهیونیستی و رژیم های عربی هر دو دوستان شیطان و دشمنان خدا و انسان هستند.

این حزب الله است که توانایی و استقامت خود را برای دفاع از ملت ثابت کرده است. حزب الله گروهی است که تاریخ هرگز مانند تعهد و شجاعت و آموزش و ایثار و عمل آن را گواهی نداده است. این حزب رژیم صهیونیستی را دو بار شکست داد و خدمات بزرگی به مقاومت فلسطین که ارتش صهیونیستی را سه بار پیاپی شکست داد، ارائه کرد. «سید حسن نصرالله» رهبر نافذ و با بصیرتی است که اگر کارشکنی برخی افراد وابسته به رژیم های عربی سد راهش نشود، جنگ علیه رژیم صهیونیستی را به طریقی راهبردی رهبری کرده و درخشان ترین صفحات تاریخ را رقم خواهد زد.

حزب الله الگویی جهانی در ادب و ارزش های اخلاقی است. افراد و عناصر و حامیان این حزب آراسته به اخلاقی والا هستند و همگی سطح بالایی را در میدان های جنگ نشان داده اند. اگر اینجا کسی باشد که با تروریسم مقابله می کند همان حزب الله است و جای هیچ تعجبی نیست رژیم های عرب که پول و سلاح تروریست ها را به منظور تخریب کشورهای عربی تأمین کرده اند، علیه آن بایستند.

 

 

 

پایان پیام/478

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان در بیانیه ای از حمله سنگین به پایگاه خربه ماعر و مواضع توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت در ساعت ۵ عصر امروز به وقت محلی روز دوشنبه ۲۹ آوریل ۲۰۲۴، آتش سنگینی روی پایگاه نظامی خربه ماعر و مواضع توپخانه و محل استقرار نظامیان دشمن و جنگ افزارهای آنها ریخت و با موشک و توپخانه آنها را هدف قرار داد.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حملات به شمال فلسطین اشغالی متوقف نمی شود.

این منابع بیان کردند که از صبح امروز تاکنون حداقل ۴۰ موشک از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است. همچنین موشکهای ضدزره نیز شلیک شده است.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک سه موشک ضدزره از سوی حزب الله لبنان به شهرک المطله خبر دادند.

این درحالی است که جنگنده های رژیم صهیونیستی شهرک طیرحرفا در جنوب لبنان را بمباران کردند.

کد خبر 6092476

دیگر خبرها

  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم