Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@20:27:41 GMT

بارش در شمال غرب کرمانشاه اوج می‌گیرد (+جدول)

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۳۵۶۳

بارش در شمال غرب کرمانشاه اوج می‌گیرد (+جدول)

پول‌نیوز - براساس تحليل آخرين نقشه های هواشناسی با فعاليت سامانه بارشی بر روی كشور، امروز در غرب، جنوب غرب، بخش هايی از جنوب، شمال غرب، استان های واقع در دامنه های زاگرس مركزی وجنوبی، دامنه های البرز مركزی و بخش هايی از مركز كشور بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شديد موقتی پيش بينی می شود كه بارش ها درنيمه شمالی وشرقی خوزستان،كهگيلويه و بويراحمد، نيمه غربی فارس، شمال بوشهر،غرب چهارمحال بختياری، جنوب لرستان،غرب كردستان، شمال غرب كرمانشاه و برخی نقاط ايلام شدت بيشتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اوايل وقت امروز درسواحل غربی خزر و اردبيل وزش باد شديد جنوبی رخ خواهد داد و از بعدازظهر امروز با نفوذ جریان های سرد شمالی  در استان های ساحلی دريای خزر، ابرناكی وبارش باران پيش بينی می شود.

روز پنج شنبه با تقويت بيشتر جریان های شمالی بارش ها در استان های ساحلی دريای خزر به‌ويژه در گيلان و مازندران تشديد می شود و سامانه بارشی در مناطقی از جنوب، زاگرس جنوبی و مركزی، نواحی مركزی، بخش هايی ازشرق، دامنه های البرز شرقی و شمال شرق كشورفعال بوده و سبب ابرناكی ، رگبارباران و وزش باد شديد موقتی روز در اين مناطق می شود و از ناپايداری درسمت غرب كشور كاسته می شود.

 در سه روز آينده بارش درمناطق سردسير شمال غرب، زاگرس مركزی و ارتفاعات البرز به صورت برف پيش بينی می‌شود.

امروز در شمال غرب وغرب كشور روند كاهش دما پيش بينی می شود و از روز پنجشنبه به سبب نفوذ توده هوای سرد كاهش 6 تا 12 درجه ای دما در شمال غرب، غرب، سواحل خزر، دامنه های البرز و از روز جمعه در شمال شرق پيش بينی می شود.  

 

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز و فردا در مناطق مرکزی، برخی مناطق شمالی و جنوب شرقی استان به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران وجود دارد.

فهیمه راستی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طی امروز و فردا در مناطق جنوب شرقی، برخی مناطق مرکزی و نیمه غربی استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۹ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، بیان کرد: لاله زار صبح امروز با دمای یک درجه زیر صفر سردترین و منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه، گرم ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره+جدول
  • پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی
  • افزایش دما در استان مرکزی
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود