Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: اهل‌بیت پیامبر (ص)، از بندگان برگزیده خداوند بر روی زمین، گنج‎های ایمان و معادن احسان و مشعل فروزان هدایت برای همه مسلمانان به سوی رشد، تعالی و کمال هستند. آنان، پیشگامان مبارزه با انحراف، خشونت، افراط‎گری و جهل و پرچمداران عدالت و مفسّران راستین اسلام و قرآن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، دکتر علی‌اکبر ولایتی در مراسم افتتاحیه اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) و مساله تکفیری‌ها که صبح امروز (چهارشنبه 1 آذر) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در حال برگزاری است، با تبریک آغاز ایام ربیع‌الاول و پیروزی‌های اخیر امت متحد اسلامی در سوریه و عراق علیه تفرقه‌افکنان تکفیری گفت: فاجعه زلزله اخیر در ایران و عراق را به بازماندگان و خانواده‎های محترم آسیب دیده و دو ملت ایران و عراق تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، برای درگذشتگان این فاجعه، علو درجات را مسألت می‌کنم.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی ادامه داد: اهل‌بیت پیامبر (ص)، از بندگان برگزیده خداوند بر روی زمین، گنج‎های ایمان و معادن احسان و مشعل فروزان هدایت برای همه مسلمانان به سوی رشد، تعالی و کمال هستند. آنان، پیشگامان مبارزه با انحراف، خشونت، افراط‎گری و جهل و پرچمداران عدالت و مفسّران راستین اسلام و قرآن هستند. تمسّک به اهل بیت (ع) ضامن اتحاد مؤمنان، هدایت مردم به سوی خدا و نجات از گمراهی است.

خبر در حال تکمیل است...

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • آیا به خلیج فارس در قرآن اشاره شده است؟ مفسران قرآن پاسخ می دهند (فیلم)
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود