Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) از ارسال کمک های مردمی بسیجیان شرق شهر اصفهان به وسیله سه فروند هواپیما و 40 دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده خبرداد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار علی مقوا ساز روز دوشنبه در آستانه هفته بسیج و در جمع خبرنگاران افزود : کمک های مردمی برای مناطق زلزله زده در 50 نقطه شهر اصفهان جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همچنین سه گروه تخصصی بسیج ناحیه امام صادق (ع) اصفهان در مناطق زلزله زده حاضر هستند.
فرمانده ناحیه امام صادق (ع) گفت : امسال در هفته بسیج یک هزار و 500 عنوان برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه های بسیج شرق شهر اصفهان برگزار می شود.
وی اعزام 20 گروه جهادی به مناطق محروم حاشیه نشین شهر را از جمله برنامه های بسیج در این هفته عنوان کرد و افزود: فعالیت های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی مهمترین سرفصل های اقدامات گروه های جهادی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) ادامه داد: در این هفته طرح 'شهید رهنمون' با اعزام تیم های پزشکی این ناحیه به بخش های حاشیه ای شهر و ویزیت رایگان مردم این مناطق اجراخواهند داشت.
وی خاطر نشان کرد: همچنین طرح مشاوره کشاورزی با حضور خواهران فعال در بسیج کشاورزی اصفهان به منظور بهینه سازی مصرف آب کشاورزی در مناطق حاشیه ای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
وی مقابله با آسیب های اجتماعی را از دیگر طرح های بسیج عنوان کرد و گفت: در این حوزه قرارگاه جواد الائمه (ع) در خصوص مقابله با اعتیاد طرحی در هفت گام در دستور کار دارد و همچنین طرحی با عنوان تحکیم مبانی خانواده در خصوص کاهش طلاق در دستور کار این قرارگاه قرار گرفته است.
سرهنگ مقواساز گفت: برپایی ده ها نمایشگاه و کارگاه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های بسیج در راستای گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی است که در هفته بسیج در سطح پایگاه های بسیج برگزار می شود.
وی همچنین با اشاره به افتتاح ورزشگاه ها، پایگاه ها، حوزه ها و سایر مراکز بسیج در هفته بسیج، گفت: در مجموع پنج هزار متر مربع به زیرساخت های فرهنگی، ورزشی و اجرایی بسیج افزوده می شود.
وی خاطر نشان کرد: بسیجیان ناحیه امام صادق (ع) در سال جاری 2هزار نشست خانوادگی با عناوین 'مادرانه' ویژه مادران و 'دختران' ویژه دختران در سطح 200 مرکز بسیج خواهران این ناحیه برگزار کرده اند.
سرهنگ مقواساز حضور بسیجیان در گلستان شهدای اصفهان و عطر افشانی مزار شهدا در پنجشنبه دوم آذر، حضور بسیجیان در نماز جمعه و همایش دوچرخه سواری 'بسیج و هوای سالم' در سوم آذرماه، حضور بسیجیان در مراکز سالمندان، آسایشگاه ها و بیمارستان ها در روز شنبه چهارم آذرماه، همایش شکوه مقاومت در روز یکشنبه پنجم آذرماه، راه اندازی گشت های بسیج محله محور در ششم آذررا از مهمترین برنامه های این ناحیه در روزهای هفته بسیج عنوان کرد.
پنجم آذر روز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است.
هفته بسیج از 29 آبان آغاز و تا پنجم آذر ماه ادامه دارد.
ناحیه بسیج امام صدق(ع) بخش غربی شهر اصفهان از محور خیابان چهارباغ را، تحت پوشش خود دارد.
/7134/ 6022 خبرنگار : محمد کامران - انتشار دهنده : عمادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث ویژه ترافیکی بامداد امروز در اصفهان اظهار کرد: اولین حادثه ساعت ۲ و ۲۷ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

وی افزود: در این حادثه ۲ دستگاه خودروی پراید و سی ال او در آزاد راه امیرکبیر حد فاصل عوارضی و پل شیراز با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه ابراز کرد: ۶ نفر شامل ۳ مرد، ۲ کودک دختر و یک خانم در این حادثه مصدوم شدند.

وی با اشاره به اعزام مصدومان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر تصریح کرد: همچنین مرد ۳۵ ساله در این حادثه جان باخته است.

عابدی با اشاره به حادثه واژگونی کوییک نیز گفت: این حادثه ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۲ جاده مهاباد-یزد اتفاق افتاده است، ابراز کرد: ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۶ نفر شامل ۲ مرد، ۲ کودک پسر، یک کودک دختر و یک خانم در این حادثه اظهار کرد: مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

کد خبر 6094881

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد