Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر هنامجو استاندار اردبیل در چهارمین نمایشگاه علم و فناوری اردبیل اظهار داشت:بسیجیان بی ریا بی تقوا و اخلاص کامل توانستند در ابتدای انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس همراه با ارتش و سپاه جلوی بزرگترین دسترسی دشمنان را بگیرند و به دنبال آن در کشورهای دیگر لبنان سوریه و در عراق هم شروع به حرکت فرهنگ بسیجی شده است و در حال حاضر شاهد حرکت های بسیار خوبی در کشور سوریه و عراق به وسیله بسیجیان به عناوین مختلف هشت شعبی و گروه‌های دیگری که ظهور کرده توانسته‌اند جلوی حرکات دشمن را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اینها همه نشان دهنده این است که ما اگر هر جا بتوانیم کارهایمان را با اخلاص کامل  و با توقع کم حرکت کنیم می‌توانیم حرکت ساز باشیم و می‌توانیم تحول اساسی انجام دهیم.


بهنامجو با اشاره به بازدید از نمایشگاه این جشنواره افزود: در این همایش ابتدا در نمایشگاه که در حاشیه این جشنواره برگزار گردید بسیار خوشحال شدم از اینکه جوانان عزیز تحت پوشش و حمایت اولیه بسیج استان هستند و توانسته‌اند ابتکارات و اختراعات ای را به عمل بیاورند و از همه این عزیزان قدر دانی و نهایت تشکر را دارم.


استاندار اردبیل با توجه به اختراعات بسیجیان در استان گفت: سعی خواهیم کرد که بتوانیم با حمایت هایی که از شما عزیزان مخترع و مبتکر انجام خواهیم داد جهش بسیار خوبی در بحث نخبگان استان اردبیل داشته باشیم و بتوانیم امیدواری کامل را به عمل آوریم.

بهنامجو پیوند بین علم و عمل را در مجموعه فعالیت ها بسیار ارزشمند دانست و گفت: باید این دو پیوند را به تحقق برسانیم چرا که هر فرد در بخش کشاورزی، در بخش صنعت و بخش پزشکی کاری را میخواهد شروع کند باید بداند که در نهایت کار ابداعی که در حال انجام دادن است  و آن را میخواهد به بازار مصرف و تولید برساند اگر این عمل به تحقق برسد امیدوار خواهد بود و دلزده نخواهد شد.

استاندار اردبیل ادامه داد : وظیفه ما در رابطه با این موضوعات این است که با مسئولین که مرتبط با این قضیه هستند را انجام خواهیم داد که از ابتدای کاری که می‌خواهد کار تحقیقاتی خود را انجام دهد از همان ابتدا دستگاه‌ اجرایی را همراه خواهیم بود و اگر تمام شد و وارد بازار تولید شد آن را حمایت خواهیم کرد.

استاندار اردبیل مسیر توسعه اردبیل را ضروری دانست و افزود: استان اردبیل اگر میخواهد در مسیر توسعه قرار بگیرد باید به فکر این باشیم که بیکاری را ریشه کن کنیم و مسائل و معضلات اجتماعی را کاهش چشمگیری دهیم که حتماً باید این حرکت در این ابعاد انجام گیرد.

وی گفت: بحث اقتصاد مقاومتی نمی تواند انجام شود مگر اینکه روحیه بسیجی مخترعین مبتکران و مردم عزیز وجود داشته باشد به طوری که این روحیه انتقال و ترویج داده شود.

استاندار اردبیل با توجه به حمایت از مخترعان بیان کرد:در بحث تسهیلات و سرمایه گذاری در سال جاری تسهیلات بسیار خوبی در بخش روستایی و و چه در بخش صنعت بخش گردشگری در کل کشور اختصاص داده شده است و این می طلبد که ما حتماً از پتانسیل بسیج و جوانان و تمامی آحاد مردم استان اردبیل استفاده کنیم تا بتوانیم در جذب تسهیلات موفق و اینکه بتوانیم این تسهیلات را در رونق به حرکت در آوریم و رونق اقتصادی گردشگری کشاورزی و صنعتی را شاهد باشیم.

در ادامه این جشنواره از نخبگان بسجی استان اردبیل با حضور استانر، معاون هماهنگ استان تجلیل بعمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند