Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه شورای زکات استان کرمان برگسترش فرهنگ پرداخت زکات با محوریت صدا و سیما تاکید شد

بگزارش خبر گزاری صداوسیما در این جلسه رئیس شورای زکات استان کرمان با تاکید بر اتخاذ سیاستگذاریها در شورای زکات برای افزایش زکات افزود با پرداخت زکات بخش مهمی از چالشهای فرهنگی و اقتصادی در جامعه رفع خواهد شد.
حجت الاسلام عربپور افزود رسانه ها بویژه صدا و سیما میتوانند با مستند سازی و پخش برنامه های ویژه نقشی بسزا در افزایش پرداخت زکات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان هم گفت امسال بیش 2 میلیارد و 430 میلیون تومان زکات واجب و مستحبی در استان کرمان جمع آوری شده که با احتساب 2 میلیارد و 200 میلیون تومان زکات جمع آوری شده فطره نیز افزایش چشمگیری نسبت به پارسال دارد که نقش فرهنگ سازی صدا و سیما در این بین برجسته است و به همین منظور قرار است در همایش کشوری زکات از این مرکز تجلیل شود.
وی افزود درمان نیازمندان،تامین جهیزیه و هزینه های تحصیل مددجویان همچنین ساخت مسجد،حسینیه و خانه عالم در مناطق مختلف از عمده مصارف زکات جمع آوری شده در استان کرمان است.
در این جلسه مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان هم با اشاره به پیشتازی این مرکز در امر تبلیغ و ترویج فرهنگ زکات در کشور، افزود بیش از 2 هزار دقیقه برنامه در بخشهای صدا،سیما و خبر با موضوع زکات طی امسال با هدف گسترش فرهنگ پرداخت زکات پخش شده است
علیرمضانی همچنین از راه اندازی شورای معارف در صدا وسیمای مرکز کرمان با حضور مشاوران مذهبی با هدف تعمیق معارف از جمله بحث زکات خبر داد.
وی با اشاره به امادگی صداوسیما برای ترویج بیشتر فرهنگ پرداخت زکات گفت می توان با در نظر گرفتن یکسری مشوق ها پرداخت زکات بویژه در بین کشاورزان را افزایش داد .
در این جلسه آقایان گرامی مشاور عالی استاندار و میقانی قائم مقام صدا وسیمای مرکز کرمان هم گفتند باید فرهنگ سازی برای پرداخت زکات را از دوران تحصیل بین افراد جامعه تبیین کرد و مطرح شد که باید برای ترویج فرهنگ پرداخت زکات دلایل عقلانی و نتیجه آن را برای مردم مستند کرد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر