Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سپاه اسفراین گفت: در شش ماهه نخست امسال 220 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در 8 قالب شغلی به بسیجیان شهرستان اعطا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، علی هادیان مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسفراین گفت : در شش ماهه نخست امسال 220 میلیون تومان تسهیلات در 8 قالب شغلی ( پرورش قارچ، بسته بندی عسل ،کاشت زعفران،پرورش ماهی و مرغ تخم گذار و پرورش گوسفند و زنبور داری) به 26 نفر از بسیجیان شهرستان اعطا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته در بحث محرومیت زدایی در سطح شهرستان گفت: در سال گذشته اجرای 6 پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان با اعتباری بالغ بر 920 میلیون ریال از محل اعتبارات قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا داشته ایم که اکثر این پروژه ها در هفته بسیج به بهره برداری می رسد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه اسفراین افزود: این پروژه ها شامل ساخت منبع آب ذخیره آب شرب و کشاورزی در روستای درپرچین،ساخت و تکمیل مسجد و اشپزخانه روستای کریم آباد،ساخت استخر ذخیره آب در روستای قره چاه،ایمن سازی استخر ذخیره آب صفی آباد،ساخت منبع آب چند منظوره برای عشایر منطقه دهنه اجاق و لای روبی قنات روستای عیسی باغ می باشد که اکثر این پروژه ها در حال بهره برداری می باشد.

هادیان در ادامه در رابطه با اجرای طرح سواد آموزی گفت: خوشبختانه در سال گذشته با کمک سازمان سواد آموزی و اموزش و پرورش شهرستان توانستیم تعداد 250 نفر از بیسوادان شهرستان را شناسایی و در سال تحصیلی 95-96 باسواد کنیم.

وی در رابطه با برگزاری اردو های جهادی گفت: امسال 1230 نفر را به مناطق محروم شهرستان جهت انجام پروژه های بسیج سازندگی در قالب اردو های جهادی یک روزه و هفت روزه جهت انجام برنامه های عمرانی و فرهنگی اعزام کردیم و همچنین شش تیم پزشکی را به مناطق محروم اعزام کردیم که 250 نفر را بصورت رایگان مورد ویزیت قرار دادند.

هادیان از دیگر اقدامات صورت گرفته این سازمان در سال 96 گفت: در تابستان امسال 250 نفر از دانش آموزان را در قالب طرح هجرت جهت زیبا سازی و ساماندهی مدارس کم برخوردار شهرستان اعزام کردیم و همچنین به صورت دوره ای در سطح مساجد شهرستان ، مشاوره هایی با موضوع ازدواج ،مهارت زندگی و بهداشتی درمانی ارائه داده ایم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام ساخت مخزن ۷۰۰ مترمکعبی مجتمع آبرسانی فارسجین تاکستان

داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: مخزن ۷۰۰ مترمکعبی پروژه جهاد آبرسانی فارسجین که با همکاری بسیج سازندگی استان در حال اجرا است و ۱۷ روستای منطقه را با جمعیتی معادل ۸۷۳۱ نفر پوشش می‌دهد.

وی افزود: با اتمام مخزن روستای جرندق، هم اکنون میزان پیشرفت فیزیکی پروژه فارسجین به ۵۳ درصد رسیده است.

بیرنوندی بیان کرد: برآورد ریالی اجرای کامل پروژه مجتمع تامین آب آشامیدنی فارسجین ۱۵۰۴ میلیارد ریال است و طبق برنامه ریزی در مدت ۳۶ ماه از زمان شروع عملیات کامل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در ادامه به تشریح فاز‌های پروژه‌های جهاد آبرسانی استان پرداخت و گفت: فاز اول طرح جهاد آبرسانی در ۹۶ روستای استان و در ذیل پنج مجتمع آبرسانی شامل مجتمع‌های الموت، قاقازان، ضیا آباد ۱ و ۲، فارسجین و ماهین با مبلغ ۲۳۹ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی فاز دوم را نیز مشتمل بر ١٤٠ روستا و با مبلغ قرارداد ٩٠٣٥ میلیارد ریال دانست که بر طبق آن جمعیتی معادل ٩٠٢٤٤ نفر، شامل ۲۸۲۷۲خانوار تحت پوشش قرار می‌گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آماده‌باش بسیج سازندگی برای وقوع احتمالی سیل در برخی استان‌ها
  • محور بجنورد ـ سنخواست با اعطای تسهیلات دولتی ساخته می‌شود
  • همزمان با نوروز امسال، محلات خراسان جنوبی میزبان ۳۲۲ گروه جهادی
  • آبرسانی به ۷۰ روستای لرستان
  • آبرسانی به ۷۰ روستای لرستان انجام شد
  • اعطای بیش از ۶ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی در شبستر
  • ارسال کمک‌های مردم استان به سیستان و بلوچستان
  • بسترسازی برای توسعه ساخت مسکن در سال آخر دولت سیزدهم چطور صورت گرفت؟
  • اعطای بیش از ۶ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی به متقاضیان شهرستان شبستر
  • اتمام ساخت مخزن ۷۰۰ مترمکعبی مجتمع آبرسانی فارسجین تاکستان