Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@14:37:34 GMT

اقلام ۷۲ ساعته در مناطق زلزله‌زده توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۳۵۵۳

اقلام ۷۲ ساعته در مناطق زلزله‌زده توزیع می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: توزیع اقلام و بسته غذایی ۷۲ ساعته در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه هنوز در حال انجام است.

محمدرضا امیریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه هلال احمر از همان اوایل وقوع زلزله برای کمک به زلزله‌زدگان از تمام توان خود استفاده کرد اظهار داشت: بیشتر از ظرفیت منطقه از چادر، لوازم زیستی اولیه، امکانات گرمایشی و پتو و آنچه که برای اسکان اضطراری نیاز است در مناطق آسیب‌دیده توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در طول دو سه روز گذشته نیز با توجه به پیش‌بینی بارندگی بیش از 260 تن نایلون بین چادرهای برپا شده در سطح شهرها و روستاها توزیع شد گفت: چادری بدون پوشش نایلون و امکانات زیستی از جمله پتو و وسایل گرمایشی و چراغ والور وجود ندارد اما به این معنی نیست که هیچ مشکلی وجود ندارد زیرا زندگی در چادر با وجود بارندگی سخت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه بنابر تشخیص خود مردم برای حفاظت از اموال چادرهای خود را در کنار منازل برپا کرده‌اند افزود: به همین دلیل بسیاری از خانواده‌ها به دلیل بارش باران دیروز و امروز را به سختی گذراندند و کاری از دست ما برنمی‌آید و نظر مردم و مسئولان این بود که مردم در کنار منازل خود اسکان پیدا کنند و از اردوگاه‌های اطراف شهر خیلی استقبال نمی‌شود.

امیریان با اشاره به اینکه آواربرداری یک فرایند سنگین است که به راحتی و به سرعت انجام نمی‌شود گفت: آواربرداری باید با هماهنگی دستگاه‌های مختلف و مردم انجام شود و چادرها در نزدیکی منازل مستقر است و افراد به دلایل متعدد علاقه دارند در نزدیکی ساختمان خود زندگی کنند.

وی با بیان اینکه چادرها در مکان‌های مختلفی پراکنده هستند و احتمالا بسیاری از افراد به خاطر این بارندگی سختی بیشتری را تحمل کردند بیان کرد: مردم آسیب‌دیده صبور هستند و متوجه می‌شوند این مسائل لاجرم رخ می‌دهد و تمام دستگاه‌ها در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بیش از 2000 نفر از امدادگران و نجات‌گران با تمام تجهیزات و امکانات در مناطق آسیب‌دیده به طور مستمر برای شناسنامه امدادی و توزیع اقلام و فعالیت‌های دیگر حضور دارند.

امیریان با بیان اینکه توزیع اقلام 72 ساعته در حال انجام است اظهار کرد: برخی از مناطق و مردم اعتقاد دارند که جای نگهداری اقلام را ندارند و مواد غذایی به اندازه کافی از طرف خیران ارسال شده است اما تلاش می‌شود رصد شود که هیچ چادری بدون آذوقه نباشد.

انتهای پیام/

R41380/P1486/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند