Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:07:19 GMT

کدام تیم لیگ برتری بیشترین گلزن را داراست؟

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۳۶۰۴

کدام تیم لیگ برتری بیشترین گلزن را داراست؟

تیم پارس جنوبی جم با دارا بودن 13 بازیکن و تیم های نفت تهران و استقلال با دارا بودن 3 و 4 بازیکن، بیشترین و کمترین تعداد گلزن را در میان سایر تیم های لیگ برتری دارند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی جم علاوه بر صدرنشینی در جدول رده بندی تیم های لیگ برتر، بهترین خط حمله را نیز تا پایان هفته دوازدهم از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها تاکنون توانسته‌اند 21 بار دروازه حریفان را باز کنند و به همین دلیل هجومی ترین تیم لیگ شناخته شوند اما با توجه به این تعداد گلزن، هیچ از بازیکنی از این تیم در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ قرار ندارد.

 


بیشترین گلزن؛ پارس جنوبی جم با  13 بازیکن


پارس جنوبی جم بیشترین تعداد بازیکن گلزن را بین سایر تیم های لیگ برتری دارد. آنها 22 گل زده خود را توسط 13 بازیکن به ثمر رساندند که در نوع خود جالب به نظر می رسد. آلویز نانگ با 4 گل زده بهترین گلزن این تیم محسوب می شود. پس از وی علی دشتی و امید سینگ بازیکنان 3 گله این تیم هستند. پس از این سه بازیکن، شاگردان تارتار 10 بازیکن با 1 گل زده را نیز بین خود دارند.

 


بیشترین گلزن؛ ذوب آهن با 11 بازیکن


از حیث داشتن بیشترین تعداد گلزن تیم های ذوب آهن و پیکان در رده های دوم و سوم قرار دارند. ذوبی ها که تاکنون 19 بار دروازه حریفان را باز کردند از 11 بازیکن گلزن در ترکیب خود سود جستند. تبریزی با 5 گل زده بهترین گلزن این تیم محسوب می شود و پس از او محمدرضا حسینی 3 گله و محمد نژادمهدی و مهدی رجب زاده 2 گله نیز در رده بعدی قرار دارد. به غیر از این بازیکنان، ذوبی ها از 7 بازیکن 1 گله نیز در ترکیب خود دارند.

 


بیشترین گلزن؛ پیکان با 10 بازیکن


شاگردان مجید جلالی نیز با دارا بودن 10 گلزن در رده سوم دارا بودن بیشترین تعداد بازیکن گلزن قرار دارند. محمدرضا آقاخان با 4 گل زده و فراز امامعلی با 2 گل زده بهترین گلزنان این تیم محسوب می شوند و به غیر از آنها، خودرو سازان از 8 بازیکن 1 گله نیز در ترکیب خود استفاده می کنند.

 


کمترین گلزن؛ نفت تهران با 3 بازیکن


نفتی های تهران که دومین خط حمله ضعیف لیگ را دارند در طول بازی هایی که به میدان رفتند تنها 3 گلزن در میان خود داشتند که در این میان عیسی آل کثیر با به ثمر رساندن 6 گل قسمت اعظمی از بار هجومی این تیم را به دوش کشید. نفتی ها دو بازیکن 1 گله نیز در میان خود دارند.

 


کمترین گلزن؛ استقلال تهران با 4 بازیکن


آبی پوشان پایتخت آخرین تیمی هستند که در این مورد بررسی قرار می گیرند آنها که کم تعداد گل زده را بین تیم های حاضر دارند تاکنون از 4 گلزن استفاده کردند. جابر انصاری بهترین گلزن این تیم است که 2 بار گلزنی کرده است و سه بازیکن نیز با 1 گل زده در این تیم به چشم می خورند. البته لازم به ذکر است استقلالی ها 6 گل زده دارند که یکی از آنها را مدافع حریف به ثمر رسانده است.

پیکان استقلال تهران پارس جنوبی جم نفت تهران ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کارشناس هواشناسی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه رباط خان با ۲۵ میلی متر بیشترین بارندگی‌ها را ثبت کرده است.

زارعی افزود:  ایستگاه‌های رباط خان با ۲۵ میلی متر، سرند طبس ۱۴ و نیم میلی متر، رقه ۱۴و یک دهم میلی متر، چاهنو، بیشه و خرو ۱۱ میلی متر، کلشانه ۱۰ میلی متر را ثبت کردند.

وی گفت:همچنین ایستگاه های آتشکده با ۸ میلی متر، فریز ۷و نیم میلی متر، ده محمد ۷و ۲ دهم میلی متر، زهری ۶و نیم میلی متر، ماهمیران ۶میلی متر، پیرحاجات ۶میلی متر، جفت رود و مختاران ۵ و  نیم میلی متر، میغان ۵میلی متر، چیروک ۴ و نیم میلی متر، علی آباد زارعین ۴و ۳ دهم میلی متر، النگ ۴ میلی متر، کنگان ۴ میلی متر، ابراهیمی، سه قلعه ۳و نیم میلی متر، قدمگاه ۳و ۳ دهم میلی متر، سرند فردوس ۳و ۲ دهم میلی متر، چاه داشی، چاه طالب، جنوب بیرجند ۳میلی متر، حیدرآباد ۲ میلی متر، زنوغان ۲میلی متر، معدن پروده ۲ میلی متر، سه قلعه ۱و ۶ دهم میلی متر، چاه دراز ۱و نیم میلی متر، بغداده ۱و ۴ دهم میلی متر، پی کوه و حجت آباد ۱میلی متر وهمچنین دهسلم، اسلامیه، مود، دوست آباد، آرین شهر و اسفزار کمتر از یک میلی متر بارندگی را  ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)