Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: وزیر دفاع با بیان اینکه ایجاد گروه تکفیری داعش اولیه توطئه دشمن نبوده و آخرین آن نیز نخواهد بود، تصریح کرد: توانستیم توطئه بزرگ را شکست دهیم و بر آن فائق آییم که این آموزه بسیار بااهمیتی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، امیر حاتمی، وزیر دفاع در مراسم یادواره شهدای جبهه مقاومت که در مصلی امام خمینی در حال برگزاری است با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در منطقه گفت: پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش تکفیری را به همه مسلمانان، شهدای مدافعان حرم و خانواده هایشان تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به شرایط ژئوپولوتیک منطقه تاکید کرد: در منطقه ای قرار داریم که به دلیل شرایط و اهمیت جغرافیایی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هر روز با توطئه ای از سوی دشمنان مواجه هستیم.

 

امیر حاتمی با بیان اینکه ایجاد گروه تکفیری داعش اولیه توطئه دشمن نبوده و آخرین آن نیز نخواهد بود، تصریح کرد: شش سال پیش که گروه داعش را تشکیل دادند با این عنوان آمده بودند که می خواهند با یک حکومت مقابله کنند و ایجادکنندگان داعش تلاش می کردند تا گروه تروریستی و تکفیری را به عنوان گروه مبارز جا بزنند و تفکر اینکه گروه تکفیری شکل گرفته است در چنین فضایی دشوار بود.

 

وزیر دفاع با بیان اینکه داعش یک توطئه بزرگی بود که با آن مواجه بودیم، تصریح کرد: توانستیم توطئه بزرگ را شکست دهیم و بر آن فائق آییم که این آموزه بسیار بااهمیتی است.

 

امیر حاتمی تاکید کرد: طراحان توطئه بزرگ باور نمی کردند این توطئه کشف شود و محور مقاومت بتواند با سرعت برای مقابله با آن آماده شود بنابراین حرف هایی که می زدند کدها و پیام های خاصی داشت چرا که اعلام می کردند 20 سال طول می کشد تا داعش در منطقه از بین برود اما به برکت خون جوانان و تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب جوانان از همه جا بسیج شدند و طی 5 تا 6 سال طومار گروه جنایتکار داعش را بر هم پیچیدند.

 

امیر حاتمی خاطرنشان کرد: ایجادکنندگان داعش تصور نمی کردند با تبلیغاتی که اندیشیده اند داعش از بین برود و نیروهای منطقه بتوانند بر توطئه بزرگ فایق شوند غافل از اینکه ما مکلف به ادای تکلیف هستیم بنابراین با هر آنچه که داریم پای کار آمدیم و 99.9 درصد را به خدا سپردیم چرا که خدا می تواند هر توطئه ای را با هر توانی شکست دهد و امروز شاهد پیروزی جبهه مقاومت هستیم.

 

وزیر دفاع با بیان اینکه دشمنان طراحی کرده بودند که فتنه دایمی در منطقه ایجاد کنند و شرایطی فراهم کنند که دیگر انسجام و وحدت بین مسلمانان ایجاد نشود اما به برکت تلاش رزمندگان محور مقاومت و شهدای مدافع حرم این اتفاق رخ نداد.

 

امیر حاتمی با بیان اینکه امروز برای همه جوانان روشن شد که دشمنان امنیت و ثبات منطقه و در صدر آنها آمریکا و اسراییل از هیچ اقدامی برای ایجاد تفرقه و آشوب در منطقه دریغ نمی کنند، خاطرنشان کرد: پیروزی جبهه مقاومت در مقابل گروه تکفیری داعش بیانگر آن است که این توطئه دشمن شکست خورده است و طریقه امت واحده شکل گرفته است.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات داعش در عراق شروع شد

همزمان با تهاجم آمریکا به خاک عراق ، تروریست‌های داعشی به مواضع ارتش و الحشد الشعبی در غرب استان الانبار حمله کردند. ناطقان: به نقل از شبکه المیادین، درگیری‌های ارتش و الحشد الشعبی با تروریستهای داعشی در بزرگراهی در منطقه الصکار در غرب استان الانبار ادامه دارد.

این یورش ساعاتی پس از حمله آمریکا به منطقه القائم و عکاشات در غرب عراق صورت می‌گیرد.

جمعه شب آمریکا مناطقی در شرق سوریه و غرب عراق را هدف حملات هوایی قرار داد.

در جریان حمله آمریکا به منطقه القائم وعکاشات در غرب عراق سه تن کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند.

همچنین حمله آمریکا به شرق سوریه و شهرهای المیادین و البوکمال نیز ۱۰ کشته و ۱۸ زخمی برجای گذاشته است.

آمریکا مدعی است که این حملات در اقدامی تلافی جویانه نسبت به کشته شدن ۳ نظامی این کشور در پایگاهی در شمال شرق اردن صورت گرفته است.

یحیی رسول سخنگوی نیروهای مسلح عراق بامداد شنبه با تأیید حمله آمریکا به غرب کشورش گفت که این حملات نقض حاکمیت و تضعیف تلاش دولت بغداد برای برقراری ثبات در کشور است. منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد