Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه از 13 تا 16 آذر ماه با حضور و مشارکت 460 شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود که از این تعداد 270 شرکت داخلی و 187 شرکت خارجی هستند.

در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو تهران علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها یی از 21 کشور خارجی شامل آلمان، آمریکا، سوئیس، انگلستان، ایتالیا، چین، تایوان، هند، هلند، ژاپن، سوئد، فرانسه، ترکیه، جمهوری اسلوانی، امارات متحده عربی، جمهوری چک، روسیه، اتریش، اسپانیا و کره جنوبی حضور دارند و جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت کنندگان در این نمایشگاه:انواع آهن و فولاد، معدن و صنایع معدنی،آلومینیوم، محصولات و ماشین آلات فولادی، مس و روی،قالب سازی، آهن کاری، فر و آلیاژ، فرآورده های نسوز، شیرهای صنعتی، لوازم و کنترل سیالات،فلزات غیر آهنی، ریخته گری، آهنگری، کوره های صنعتی و عملیات حرارتی، نسوزها و سرامیک های صنعتی، ماشین کاری، قالب سازی، متالورژی و صنایع وابسته را به نمایش می گذارند.

رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو تهران گفت:چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو تهران در فضایی به مساحت بیش از 21 هزار متر مربع و در سالن های 7 ، 8 ، 9 ، 10 ، 11 ، 12 ، 13 ، 27 و فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. 

دکتر جلالی با بیان اینکه در طول برگزاری نمایشگاه صنعتگران و صاحبان صنایع استان های مختلف کشور در نمایشگاه حضور می یابند، گفت: قرار است درمدت زمان برگزاریچهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو، چند هیئت تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری نیز از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه ها و سالن های نمایشگاهی، با شرکت های داخلی وارد مذاکرات اقتصادی شوند.

وی افزود: آشنایی با  نوین ترین تولیدات و پیشرفتهای این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصین، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه شده در بخش صنعت متافو، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغالزایی و بازاریابی و توسعه صادرات، مهمترین اهداف برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو تهران است.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو تهران از 13 تا 17 آذر ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در  محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد

اکبر ابدالی گفت: بخش تولید کفش ماشینی یکی از حوزه‌های موفق صنعت استان قم است که توانسته با ایجاد زنجیره‌ای پیوسته از ابتدا تا تولید نهایی محصول و حتی صادرات آن را به خوبی مدیریت کند.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم افزود: بهره‌برداران این صنعت با استفاده از دانش و فناوری روز جهان، مشغول تولید انواع کفش‌های ماشینی و صندل هستند و توانسته‌اند علاوه بر بازار ایران در بازار‌های بین المللی نیز جایگاه ویژه‌ای به‌دست آورند.

او ادامه داد: ظرفیت‌های این صنعت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به نمایش درآمد تا هم یکی از قابلیت‌های صنعتی استان قم به بازدیدکنندگان معرفی شود و هم بستری برای جذب سرمایه گذاران علاقه‌مند به فعالیت در این بخش باشد.

کفش و صندل از مهمترین کالا‌های صادراتی قم به بازار‌های جهانی است و در طول سال‌های اخیر ارز آوری خوبی برای استان به همراه داشته است.

 گزارش جمع بندی صادرات انجام شده از گمرکات استان قم در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد، کفش و صندل در رتبه سوم کالا‌های صادراتی استان قرار دارد.

طی مدت یاد شده ۱۳ هزار و ۳۲۰ تُن انواع مختلف و متنوع کفش و صندل به ارزش ۲۳ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۲۰۲ دلار از گمرکات استان قم به کشور‌های هدف صادر شده که این آمار نشان دهنده موفقیت فعالان صنعت کفش قم در حوزه تجارت است.

فعالان این صنعت تلاش دارند تا در سال‌جاری علاوه بر حفظ بازار‌های موجود، در بازار‌های جدیدی نیز برای عرضه محصولات تولیدی خود حضور داشته باشند و در همین رابطه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده‌است.

کفش ماشینی از جمله خوشه‌های صنعتی موفق در قم است و فعالان این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های قابل توجه استان در صنعت کفش، محصولات تولیدی خود را به بازار‌های داخلی و بین‌المللی صادر می‌کنند.

حدود ۳۰۰ واحد تولیدی در صنعت کفش قم فعال است، همچنین این صنعت در استان حدود ۱۰ هزار شغل مستقیم و ۲۵ هزار شغل غیرمستقیم به وجود آورده‌است.

لازم به ذکر است ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از روز هشتم اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران آغاز و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد