Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@15:27:12 GMT

پیکر پاک شهید کایدخورده به دزفول منتقل شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۵۱۰۶

پیکر پاک شهید کایدخورده به دزفول منتقل شد

با استقبال مردم و خانواده شهدا پیکر پاک شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم خوزستان به دزفول منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، شهید عارف کایدخورده از استان خوزستان روز یکشنبه 28 آبان ماه همزمان با 30 صفر المظفر سال 1439 هجری قمری و سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مقابله با تروریست‌های تکفیری در شهر آلبوکمال استان دیرالزور سوریه به شهادت رسید و عند ربهم یرزقون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرعبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با تایید این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شهید عارف کایدخورده از جوانان شهرستان دزفول است که در راه دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید شامگاه سه‌شنبه 30 آبان ماه به خاک وطن منتقل شد و مورد استقبال مردم شهیدپرور استان خوزستان قرار گرفت.

آیین استقبال از پیکر مطهر شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم خوزستان در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمعی آبادان برگزار انجام شد که جمع زیادی از مردم آبادان و دزفول در این برنامه حضور داشتند.

پس از استقبال رسمی در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمعی، پیکر پاک شهید مدافع حرم عارف کایدخورده به سپاه ناحیه آبادان منتقل شد.

مراسم وداع با این شهید مدافع حرم با حضور پرشور و باشکوه مردم شهرهای مختلف استان خوزستان از جمله اهالی شهرهای همچون آبادان، خرمشهر، اهواز و دزفول سپاه ناحیه آبادان برگزار شد.

همچنین امروز پیکر مطهر شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم خوزستان از آبادان به شهر دزفول و دیار شهید مهدی نظری و شهید عادل سعد منتقل شد.

همشهریان شهید سید مجتبی ابوالقاسمی، شهید علیرضا حاجیوند قیاسی و شهید محمد زلقی به استقبال فرزند شهید خود آمدند و پیکر پاک شهید مدافع حرم عارف کایدخورده را در برگرفتند.

پیکر این شهید مدافع حرم پس از استقبال به حرم نورانی حضرت سبزقبا(ع) منتقل شد و اهالی پایتخت مقاومت ایران در کنار شهید خود به عزاداری پرداختند.

همچنین با حضور مردم و خانواده شهدا آیین تشییع پیکر پاک شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم خوزستان در دزفول و دیار شهید امیرعلی هیودی برگزار می‌شود.

آیین تشییع پیکر پاک این شهید مدافع حرم روز پنج‌شنبه دوم آذر ماه از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و مردم پایتخت مقاومت ایران فرزند دلیر خود را بدرقه می‌کنند.

این برنامه از کنار مزار شهدای گمنام دزفول واقع در امامزاده رودبند آغاز می‌شود و تا گلزار شهدای شهیدآباد این دیار ادامه دارد.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان پیکر این جانباز سرافراز امروز بعد از نماز جمعه از مصلای وحدت گرگان تشیع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

شهید مدافع حرم علی اصغر جفایی نوده متولد سال ۱۳۵۷ بود و از سال ۹۳ بعنوان نیروی بسیجی مدافع حرم به سوریه اعزام شده بود.

او سال۹۴ در جبهه عراق علیه داعش شیمیایی و سال ۹۵ در بوکمال سوریه از ناحیه ستون فقرات جانباز شده بود.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد
  • پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال