Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:14:50 GMT

ترافیک سنگین و لغزندگی جاده های البرز

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۶۵۸۰

ترافیک سنگین و لغزندگی جاده های البرز

کرج-ایرنا- مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که براثر بارش باران راه های این استان لغزنده بوده و آزاد راه تهران - کرج- قزوین نیز دارای بار ترافیکی سنگین است.

عباس صفری شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس گزارش های دریافتی اکنون بارش باران در تمام راه های استان البرز سبب لغزندگی این محور ها شده که ضرورت دارد رانندگان با احتیاط حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص وضعیت ترافیکی راه های البرز گفت: اکنون خط شمالی آزاد راه تهران-کرج از محدوده گرمدره، شهرک خاتم تا پل فردیس دارای بار ترافیکی سنگین است.
این مسئول خاطر نشان کرد: خط شمالی آزاد راه کرج- قزوین در محدوده های پل فردیس تا مهر ویلا ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز وضعیت ترافیکی خط جنوبی آزاد راه کرج -قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس را نیمه سنگین اعلام کرد.
استان البرز دارای یکهزارو 450 کیلومترآزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است، 18 درصد ترافیک راه های کشور در این استان است.
7410/ 6155 خبرنگار:مژگان السادات سجادی**انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور چالوس یک طرفه شد

سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: امروز از صبح شاهد بار ترافیک جنوب به شمال در محور چالوس هستیم.

وی افزود: محور هراز، فیروزکوه آزادراه قزوین_ رشت، تهران_ قم، ساوه، جاده‌های خراسان رضوی، اصفهان از ترافیک و پرحجم و روان برخوردارند.

سرهنگ محبی گفت: از ساعت ۱۲:۳۰ تردد همه وسایل نقلیه در محور چالوس از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع شد و به دلیل ترافیک سنگین و بارندگی تردد کند است.

وب ادامه داد: از ساعت ۱۴:۰۰ محور چالوس تهران به سمت مرزان آباد جهت تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه می‌شود.

کد خبر 6095587

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت